#1 Skrevet Mai 28, 2008 Har testet biltema sine, men de virker ikke helt trygge: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2008 Har testet biltema sine, men de virker ikke helt trygge: rolleyes Jeg skaffer ned i 3mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2008 Trenger 1.5mm eller 2mm. Er det ikke en her på forumet som lager slike? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2008 du trenger 2mm, og kan ikke bruke 3mm? bare spør...heh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2008 Bruker 3mm nå, men da subber dekkene i hjulbuen, går akkurat ikke. Derfor har jeg lyst til å teste noen 1mm,1,5mm eller 2mm , fordi uten spacere subber felgen i demperen, Men det er ikke mye liksom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2008 Valse hjulbuene dine litt da vøtt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 29, 2008 Eller gi beng i spacere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 29, 2008 evnt høre med meg, jeg har 2 stk 1 mm og 2 stk 2 mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...