#1 Skrevet Mai 28, 2008 Har kjøpt meg bil, og et av punktene som gjorde at jeg fikk den billig var at selger mente det begynte å bli lite væske i AC'n. Jeg har nå kjørt siden lørdag, og ikke merket noen ting, har hatt på alt fra 19-24 grader, og den har alltid reagert, blåst og stått i slik at temperaturen endrer seg. Har hørt at en del som må etterfylle, er det da lekasje som ikke skal være der som "uansett" kommer, eller er det hull noe sted? Alle synlige rør under er hele, så har ikke sett eller hørt noen lekkasje. Og, når den tid kommer, koster dette mye å etterfylle? Må det gjøres på autorisert verksted, eller kan f.eks en som driver med kjøleskap,kjølerom osv. gjøre det? (Regner med de har både gass og utstyr) Hvis det er noen på østlandet som har gjort dette, si gjerne hvor og hvor mye det kostet. Slik at jeg kan være forberedt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2008 Jeg vet om noen som driver med etterfylling av klima anlegg, send meg PM hvis jeg skal høre, med han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2008 Prisene varierer fra 2000-2500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2008 OT: er du kuldemontør/kuldetekniker Joachim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2008 Jeg spurte møller om hva de skulle ha for jobben, og de sa 800 kroner for arbeidet, og 1 krone pr gram som de fylte påekstra. Pleier vel å ligge på rundt 1 kg i disse bilene, så da havner det vel på en ca 1800 kroner. (De trekker fra det som er på bilen fra før av) Har du en kompis som er elektriker som går på kjøleanlegg eller klima montør, så har de ofte utstyr for å fylle. Har en kompis som fylte min gratis jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2008 Prisene varierer fra 2000-2500,- JEpp er det:) åssen det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...