Anbefalte innlegg

Jeg hadde nettopp bilen inne på rep for å fikse en diesellekasje og bytte luftmengdemåler, og få dager etterpå løsnet et motorfeste og lagde hakkemat av noe deksler, registerreim og et tannhjul blant annet i motoren.

Dette er jo utrolig uheldig da, kan disse to hendelsene ha noen sammenheng?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjerne si hvilken bil/motor dette gjelder

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjerne si hvilken bil/motor dette gjelder

Selvsagt! Her gikk det litt fort i svingene. Det er en 1995 modell Audi A4 TDI 1,9liter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres ikke åpenbart sannsynlig ut at verkstedbesøket og ødelagt motorfeste har sammenheng.

LMM skifter man uten å røre motorfester. Det samme gjelder vel søken etter lekkasjer. Men fant de noen lekkasje og har fikset noe, så vet man jo aldri hva de har gjort..........

Hvilket motorfeste var det ?

MEN, var det motorfestet eller motoren som røyk først ? Mulig verksted har klådd på noe som har medført havari, og havariet har røsket i motorfestet ?

Forøvrig er overskriften din dårlig, og sier ikke stort. Du risikerer derfor at folk ikke gidder å klikke seg inn her og derfor går du glipp av mulige gode svar.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig at et motorfeste skal ha kunnet løsne og ødelegge det du nevner her. sikker på det ikke er strammeren til profilreima som gikk til h..... Det er isåfall ikke første gang har skjedd desverre og høyst sansylig ikke noe verkstedet kan klandres for.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kaster meg med på denne...

har noe spørsmål som jeg trenger litt hjelp på...

Hadde bilen (a4 03 1.8t) på longlife serv. med bytte av reg reim. Etter noen dager begynnte motoren å tikke når jeg startern på morran. kjører noe meter så stopper det. i tilegg til dette har det kommet en rar lukt fra klima anlegge . sprøyter ut dårlig lukt i to min så stopper det å... Blir bekymra. noen som ha vært borti noe lignende??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kaster meg med på denne...

har noe spørsmål som jeg trenger litt hjelp på...

Hadde bilen (a4 03 1.8t) på longlife serv. med bytte av reg reim. Etter noen dager begynnte motoren å tikke når jeg startern på morran. kjører noe meter så stopper det. i tilegg til dette har det kommet en rar lukt fra klima anlegge . sprøyter ut dårlig lukt i to min så stopper det å... Blir bekymra. noen som ha vært borti noe lignende??

Lag egen tråd på dette, ikke relatert i det hele tatt:)

Går bilen din nå, eller har den stått siden den stoppa? Er vel utvilsomt noe som har skjedd på service, da enten med olje eller at regreim har hoppa noen hakk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.