#26 Skrevet Oktober 21, 2004 Hvor er det treff og med hvem og hvilke bilmerker??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 21, 2004 Opprinnelig postet av Raymond Andersen SKULLE BARE SI FRA AT DETTE VAR DET JEG SOM SKREV MEN JEG SÅ IKKE AT MASKINA VAR LOGGET PÅ SOM MORTEN SOM BRUKER!!!! hehe Erru tilbake i jobb eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 21, 2004 nei, ikke i jobb men bare litt. 2 dager i uka men hvor er det treff og hvem og hvilke bilmerker er tillatt!!???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 21, 2004 Opprinnelig postet av Raymond Andersen nei, ikke i jobb men bare litt. 2 dager i uka men hvor er det treff og hvem og hvilke bilmerker er tillatt!!???? Det er vel lite treff no framover, men lokallagstreffa består... men du må vel parkere gliset ditt snart du.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 21, 2004 Opprinnelig postet av Raymond Andersen Hvor er det treff og med hvem og hvilke bilmerker??? hehe..du snakker om a? Blitt for mye betong på deg tror jeg... Tipper han mente lokallagstreff... Kom igjen nå gutta... dere kan da ikke la dette falle i graven... Rice rice baby. hihi.. NEEEEEEEEIDA... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 22, 2004 ser nesten ut som je får vært med på ett lokallag treff til før je parkerer bilen min, men veit jo ikke da, kan jo snø i morra da.. tror nok interessen øker litt til våren igjen, og får "reklamert" litt da, så skal vi nok få med flere utover sommeren, fra nå og ut vinteren er jo en rolig tid når det gjelder biltreff og sånt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 25, 2004 Når er neste lokal lag da??? jeg kommer enten det er snø eller bare veier artigs med bare veier men, det skal være sosialt er det ikke det som er menigen da??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 26, 2004 det er hittil første onsdag i hver månede på olerud city.. jeg kommer nok uansett, om je kommer med vinterbilen eller ikke får været avgjøre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 26, 2004 Håper bilen er hjemme igjend fra flisundet, di skal fikse et par små problemer for meg, kutter inneimellom ved 5000 o/min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 27, 2004 Opprinnelig postet av Tor Olav Salvesen Håper bilen er hjemme igjend fra flisundet, di skal fikse et par små problemer for meg, kutter inneimellom ved 5000 o/min Må få sitte på ein tur da.. så kan du få sitte på med meg.. 5`er lyden er vext to heaven.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 27, 2004 Opprinnelig postet av Roar Stegegjerdet Må få sitte på ein tur da.. så kan du få sitte på med meg.. 5`er lyden er vext to heaven.. det kan vi sikkert ordne men bilen går dårlig alså(ikke msiforstå meg nå alså) bilen funker sine 340 hk men jeg personlig syns det drar for dårlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 27, 2004 Opprinnelig postet av Tor Olav Salvesen det kan vi sikkert ordne men bilen går dårlig alså(ikke msiforstå meg nå alså) bilen funker sine 340 hk men jeg personlig syns det drar for dårlig. Drar sikkert bedre enn min uansett... Desse daue 150 hk mine, dei er jo tragiske.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Oktober 27, 2004 får jo håpe det men man skal jo kunne kjøre bil også da. blir treff nå neste onsdag hvis jeg har fårstått det riktig, så vi møtes vell da, Håper det bare ikke blir snø, litt kjett og komme rulende med 17" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Oktober 27, 2004 Opprinnelig postet av Tor Olav Salvesen får jo håpe det men man skal jo kunne kjøre bil også da. blir treff nå neste onsdag hvis jeg har fårstått det riktig, så vi møtes vell da, Håper det bare ikke blir snø, litt kjett og komme rulende med 17" Hehe.. Køyrer 16" Orginale Audi felgar eg.. Skal legge om til 16" vinterdekk/felger no.. Alt orginalt.. Hehe.. Faktisk så vatr det dekka som gav seg fyrst på banekøyringa på Våler i vår... Så neste år blir det 18", lurte på 19", men det er jo eit og anna kvinnfolk som køyrer det av og til da.. Vil ikkje ha kantkøyrte felgar.. Og sef blir det orginalfelgar, A9 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Oktober 27, 2004 bare ikke gjør sånn meg tokk et par heftige pirueter med slitte foringer og da blei det faen meg riper i felga gitt. men kan jo slipes ned og lakkes så ingen skade kjedd i grunnen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Oktober 27, 2004 Opprinnelig postet av Tor Olav Salvesen bare ikke gjør sånn meg tokk et par heftige pirueter med slitte foringer og da blei det faen meg riper i felga gitt. men kan jo slipes ned og lakkes så ingen skade kjedd i grunnen Har ikkje Q, så piruettane får andre ta seg av.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Oktober 27, 2004 Opprinnelig postet av Roar Stegegjerdet Har ikkje Q, så piruettane får andre ta seg av.. om jeg kommer og har audien så blir det nokk ingen piruetter på meg, purken er så utrolig tidlig på plass og pluss at på olerud er jo hele faenskapet kam overvåket omtrent har ikke lyst og få en tlf og komme ned på kemret og få se grom fil med meg selv i hovedrollen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Oktober 27, 2004 hehe... er kanskje ikke så veldig morro det, men er mange som har lekt seg på vikingskipet også uten å blitt oppringt, er en del kamera der også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Oktober 27, 2004 Opprinnelig postet av Tor Olav Salvesen om jeg kommer og har audien så blir det nokk ingen piruetter på meg, purken er så utrolig tidlig på plass og pluss at på olerud er jo hele faenskapet kam overvåket omtrent har ikke lyst og få en tlf og komme ned på kemret og få se grom fil med meg selv i hovedrollen :-) Er det ikkje verdt det da.. så får du jo festa det på film og i tillegg... kanskje du får ein kopi på kjøpet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Oktober 28, 2004 Tviler på at man får beholde kopien, og så er det så skjett og være uten lappen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Oktober 28, 2004 Har fått med meg at treffet er den første onsdagen i mnd men kl da??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Oktober 28, 2004 Kl 19.00 på Olrud auto. Dette kommer til og bli flyttet etter samlingen som kommer nå ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Oktober 28, 2004 Hmm..Prøve å få til dette jeg og nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Oktober 28, 2004 Opprinnelig postet av Frank Waldal Hmm..Prøve å få til dette jeg og nå... Ja det synes jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Oktober 28, 2004 Opprinnelig postet av Kurt Melvold Lundquist Ja det synes jeg Tror ikke jeg jobber da.. Isåfall så jobber jeg ikke lenger enn til 6-7 tida så det skal gå fint.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...