#51 Skrevet Oktober 29, 2004 Eg er der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Oktober 29, 2004 Jeg tviler på at jeg kan komme.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet November 1, 2004 Det ser dårlig ut for min del også.... Jeg må på smaksprøving på onsdag (vinmonopolet, jobb) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet November 1, 2004 jeg kommer nok ikke nei, var uten en tur med bilen nå, litt glatt med sommerdekk, så tror je kommer å parkere bilen for vinter'n i morra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet November 1, 2004 Kommer nok ikke jeg heller:( Må jobbe:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet November 1, 2004 dukker det opp noen i hele tatt eller??? gidder ikke og komme hvis plassen er tom, pluss at det bli jo selfølgelig noe mere kødd med bilen i dag, begyner seriøst og hate audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet November 1, 2004 Opprinnelig postet av Tor Olav Salvesen dukker det opp noen i hele tatt eller??? gidder ikke og komme hvis plassen er tom, pluss at det bli jo selfølgelig noe mere kødd med bilen i dag, begyner seriøst og hate audi Eg er der! Og alle som ikkje kjem, skal eg personlig spøke for natt til torsdag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet November 1, 2004 hva er det for noe tull at det er glatt nå, jeg kjører da selv med 19 " sommer og ikke merket noe til at det er glatt, bare og kjøre som folk det da. men fordel med 4*4 ja he he Kan ikke alle som kommer skrive at de dukker opp da, litt mere givende en, jeg kommer ikke osv det tar jo bare drepen på hele greia da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet November 1, 2004 hehe... men det var ikke glatt her, men skulle kjøre til Vallset i dag, da var det speil blank på veg dit. noen steder, men selfølgelig så kan det være sol og fint vær på onsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet November 1, 2004 Opprinnelig postet av Morten Maanum Johansen hehe... men det var ikke glatt her, men skulle kjøre til Vallset i dag, da var det speil blank på veg dit. noen steder, men selfølgelig så kan det være sol og fint vær på onsdag Ta vinterbilen din! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet November 1, 2004 Eg er no på krigstien.. Skal personlig spøke for kvar enkelt som feigar ut! Alle som ikkje møtar opp vil angre i det lange.. Mohahaha!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet November 1, 2004 Opprinnelig postet av Roar Stegegjerdet Eg er no på krigstien.. Skal personlig spøke for kvar enkelt som feigar ut! Alle som ikkje møtar opp vil angre i det lange.. Mohahaha!!!!!! Hahhaha.. Hørtes skummelt ut.. Jaja..Fint for meg som kommer.. Så lenge det ikke blir plutselig glatt.. Men det går vel fint.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet November 2, 2004 Opprinnelig postet av Frank Waldal Hahhaha.. Hørtes skummelt ut.. Jaja..Fint for meg som kommer.. Så lenge det ikke blir plutselig glatt.. Men det går vel fint.. Er vel ikke redd for å kjøre på glatta vel? Ikke glatt nå.. kanskje jeg stikker innom en tur og parkere milevis unna... Hvis jeg ikke må jobbe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet November 2, 2004 Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen Er vel ikke redd for å kjøre på glatta vel? Ikke glatt nå.. kanskje jeg stikker innom en tur og parkere milevis unna... Hvis jeg ikke må jobbe. Kom innom du ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet November 2, 2004 Kommer hvis Hasse gir meg fri fra treninga imorra... så får se hva som skjer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet November 2, 2004 Opprinnelig postet av Morten Maanum Johansen Kommer hvis Hasse gir meg fri fra treninga imorra... så får se hva som skjer.. Sei til Hasse at du må på dette treffet, så får du lov veittu.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet November 2, 2004 Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen Er vel ikke redd for å kjøre på glatta vel? Ikke glatt nå.. kanskje jeg stikker innom en tur og parkere milevis unna... Hvis jeg ikke må jobbe. Neida.. Gikk jo bare rett fram da jeg ga på litt på vei hjem fra jobb i kveld så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet November 2, 2004 Bruker ikke folk vinterdekk? eller er det sommer biler dere har? Dere må sko dere for vinteren, jeg har fått på noen fete orginale 14" på min:( huff pigg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet November 3, 2004 Opprinnelig postet av Anders Grytten Bruker ikke folk vinterdekk? eller er det sommer biler dere har? Dere må sko dere for vinteren, jeg har fått på noen fete orginale 14" på min:( huff pigg Joda, har lagt om eg... Samme felgar som på sommaren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet November 3, 2004 Da snakkast me i kveld! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet November 3, 2004 Opprinnelig postet av Anders Grytten Bruker ikke folk vinterdekk? eller er det sommer biler dere har? Dere må sko dere for vinteren, jeg har fått på noen fete orginale 14" på min:( huff pigg Har ikke fått kjøpt meg vinterdekk enda jeg så... Ehm.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet November 3, 2004 har gammle piggdekk på vinterbilen, men er ikke ferdig med å pusse vinterfelga enda. *treig jeg* hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet November 4, 2004 har solgt sommer bilen min jeg... så jeg har vinterdekk på vinterbilen.. Øh? hehe.. Meg VIL ha Audi! Med 5`er! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...