#1 Skrevet Mai 28, 2008 skal skifte viftereim på min vr6 motor og lurer på hvordan jeg tar av spenne på reima? treng jeg spessial verktøy for å gjøre dette? evt hvordan tar jeg av spenne på strammeren:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2008 skal bare være å skru inn en bolt på toppen av strammeren.trur det var m8 om jeg ikke husker feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2008 skal bare være å skru inn en bolt på toppen av strammeren.trur det var m8 om jeg ikke husker feil. Jeg mener det er en M6 bolt som skal til, men ja. Er et hull med gjenger i på selve strammeren. Her sitter det i utgangspunktet ingen skrue, men skrur du inn en skrue her vil den sakte men sikkert avlaste strammeren desto lenger du skrur den inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2008 takker for svar! fikk det til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...