Anbefalte innlegg

hvor handler dere deler i utlandet. finner ingen deler til min bil på autohause. det er en s6 plus. virker som den aldri er solgt der. det noen motor deler eg skulle hatt. bla. luftmengde-måler og lambda-sonde. noen her som har et tips. feks. i tyskland. eller en annen plass hvor det ikke er så dyrt som her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men er det så stor forskjell på s6+ motormessig da? mener at alt er samme som resten:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk på originalt delenummer og ikke bilmodell hos autohaus så skal du se det dukker opp mye:)

Edit: sjekket opp de nevnte delene, og de fører desverre ingen av de hos autohaus...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men er det så stor forskjell på s6+ motormessig da? mener at alt er samme som resten:)

jepp. det er visst stor forskjell.desverre. eller kanskje det bra:) men finner ingenting ikke engang lamda der selv med søk på delenr. den motoren er visst bare levert med s6 plus. vae så lett å handle der når eg hadde s4.2.2 turbo. dem hadde jo alt til en brøkdel av prisen her: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk på originalt delenummer og ikke bilmodell hos autohaus så skal du se det dukker opp mye:)

Edit: sjekket opp de nevnte delene, og de fører desverre ingen av de hos autohaus...

også prøvd med bil og delenr. fant ingenting: bh : dvs. eg fant gasspedalen men den er vel det samme på alle. skulle også hatt alle fire dempere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk priser på originalt delenummer hos TM tuning (http://www.tmtuning.com):)

De skaffer OEM deler direkte fra VW.

skal prøve dem og:)prøve ordne en samle bestilling hos noen som er billig. treng jo luftmengde-måler lambda-sonde ,gasspedal,tennplugger og alle fire dempere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.