Anbefalte innlegg

Hvilken type jobb tenker du da? Hva har du lyst å gjøre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel prøve å skrive litt mer om dette.

 

Etter å ha jobbet i mange år i helsevesnet ser jeg nå at jeg er moden for nye utfordringer. Jeg ser meg om etter noe annet enn det å jobbe direkte med psykisk sjuke mennesker, selvom det har vært utrolig utfordrende og kjekt. Jeg kan vel komme i fare for å bli stemplet som "en av de utbrente" folka, men det er ikke slik det er. Jeg er overhodet ikke utbrent, men trenger heller nye utfordringer hvor jeg kan lære mye nytt og bli kjent med nye mennesker.

Type jobb har jeg et avslappet forhold til, men jeg vet jo at mulighetene begrenses når en kun er utdannet som Vernepleier.

Det som er viktig for meg er at arbeidstiden er tilnærmet lik den jeg har idag, altså halv stilling +/- på ettermiddag/kveld. Jeg vil jo ikke ta noen sjanser økonomisk, så jeg må ha en jobb som er fast/vikariat 1-2år med årslønn på minimum 370000.- for full stilling.

Eneste "minuset" med å ansette meg i en stilling er at jeg for tiden tar en videreutdanning innen rusproblematikk, noe som betyr at jeg har en bindingstid på 2år til sykehuset. Denne må da evt. betales ut av meg/ny arbeidsgiver ;)

 

Jeg vil påstå at jeg er en likanes og ok kar som fort glir inn i ulike miljø, så ikke nøl med tips eller tilbud om jobber :)

 

Hilsen en jobbsøker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump

Bump

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.