#1 Skrevet Mai 28, 2008 Jeg driver å skifter turbo for tiden og har i den anledning noen enkle generelle spørsmål ang dette.. Jeg har skiftet grenrør over til rs2 manifold og kkk k26/27 turbo.. Hvordan får man best ut boltene mellom grenrør og topp? Tenker da på uten at knekker.. Hvor får man evt tak i nye? Og evt pakninger.. Noen som vet hvor man får tak i dette og ca pris? Hva skal jeg gjøre med olje/vann tur/retur turbo.. Noen som har noen gode forslag.. Hva har dere gjort.. Hvordan har dere løst dette.. Også en ting til.. Trenger jeg en ventil mellom wastegate og turbo? I så fall hvilken? Jeg tenker da å gå kun med ett bend mellom turbo, lmm og luftfilter, åpen veivhusventliasjon, og dump/resisrk rett før gasspjelden hvis noen skjønte hva jeg mente her.. Håper på gode innspill her.. Gjerne med bilder og div løsninger.. Hvis du synes spørsmålene er teit eller dumme så la heller vær å svar.. Mvh Joakim:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2008 Noen som kan hjelpe meg eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2008 hvorfor bytte bolter i toppen? skru innpå mutter på de boltene som blir for lange, ta vinkelsliperen og slip til rett lengde og skru av mutteren igjen. Da har du gjenger slik at du får på mutter etter du har satt på grenrøret:) Dette gjorde jeg etter jeg knakk ene bolten i toppen. Mye enklere og gikk fort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...