#1 Skrevet Mai 28, 2008 Har satt på slike calippere og skal til å lufte de i mårra. Ettersom jeg ikke har lufta en calipper med 2 luftenipler på før tenkte jeg å høre om det er noen spesiell fremgangsmåte å gjøre dette på? Tar man den ytterste eller innerste siden først osv...?? Eg takkar for tips folkens: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2008 er det ikke alltid calipperen lengst vekk fra bremseveskebeholderen først? høyre bak, venstre bak, høyre fremme, venstre fremme, og så samme systemet med niplene??....blir ytterst først?? sikkert noen mekanikere som kan oppklare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2008 Ta de innerste først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2008 Okei...ytterst først, innerst først eller...?? Noen som kan forklare litt mer her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2008 ta den ytterste først spør du meg.....virka fint for meg hver gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2008 ta den ytterste først spør du meg.....virka fint for meg hver gang Okei, den ytterste nippelen på calipperen du mener tenker jeg, og deretter den innerste.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 29, 2008 Okei, den ytterste nippelen på calipperen du mener tenker jeg, og deretter den innerste.. Jupp det stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 29, 2008 Jeg kjøpte med slike en-manns-luftere på Torshov, følger med to i en pakke, satte en slange på hver nippel på caliperen og begynnte å trykke på pedalen, funka gull det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...