Har jeg nok senk til 20" ??

Anbefalte innlegg

Vurderer seriøst å kjøpe Tore Øimoens TSW Holsten Chrome i 20"

Men, til nå har jeg kun sett de på biler med gewinde. Min er senket 35/40 mm og har dempere fra org sportsunderstell.

Med 19" ser det helt greit ut, spørsmålet er om det kommer til å se litt "høyt" ut med 20"..?

Å senke mer er ikke et alternativ, skal ikke ha bilen mer enn ut året og gidder ikke koste på gewinde.

Har solgt Barracuda felgene og er på utkikk etter noe som ser større ut, evt i 19".

Syns A8 i sort/chrome ser bra ut og gir et fint oem-stuk, men det er ikke akkurat et spennende felgvalg..

Hva sier folket.?

BTW, har ET 38 på felgene på bildet og stort lenger ut i skjermkanten er det ikke mulig å komme uten å modde..

P1010161.JPG

P1010165.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen ser egentlig såpass lav ut at jeg ikke vil tro det blir noe værre med 20" enn 19". Denne er vell høyere enn din men gir vell en viss pekepinne:

attachment.php?attachmentid=28676&stc=1&

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke halvgæærnt ut det der, er sikkert med 20mm orignal senk. Og min er en god del lavere enn den på bildet.

Tanken min er at med skikkelige "bling" hjul, som jeg synes Holsten er, bør resten av bilen stå i stil.

Så man ikke tenker: "Oi! Kule felger! Hadde blitt rått hvis han senka bilen skikkelig også.." :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå husker jeg ikke hvor morten bor, men dette er en av de tilfellene hvor felg MÅ prøves på bil før du bestemmer deg, tror høyda på bilen har ALT å si på disse felgene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå husker jeg ikke hvor morten bor, men dette er en av de tilfellene hvor felg MÅ prøves på bil før du bestemmer deg, tror høyda på bilen har ALT å si på disse felgene..

Det er det jeg mener også.

Å få prøvd de på bilen var jo forsåvidt ingen dum idè.. Tror han bor i Hønefoss området og det er en overkommelig tur for meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen har pen senk som tar seg bra ut med "vanlige" felger. TSW Holsten derimot syntes jeg ser best ut med skikkelig senk (justerbart/luft). Men som Ben sier her er det nok en fordel å få prøvet de på bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen har pen senk som tar seg bra ut med "vanlige" felger. TSW Holsten derimot syntes jeg ser best ut med skikkelig senk (justerbart/luft). Men som Ben sier her er det nok en fordel å få prøvet de på bilen.

Dere bekrefter egentlig den tanken som har kommet snikende på meg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke hvor mye den er senket men her er lik bil med slike felger:

attachment.php?attachmentid=82971&stc=1&

Om en liker det eller ikke får bli opp til den enkelte :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne har KW Gewinde, og rett stuk spør du meg. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den kan nå umulig være mye lavere enn din, er jo ikke veldig lav den helelr!? Så viss du liker den tror jeg du trygt kan kjøpe Holsten felgene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tippe det hvertfall er snakk om et par cm forskjell. Når det gjelder senk så utgjør 2cm mye :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andre gode felgforslag mottas med takk.. : smil : Budsjett opp mot 18K.

Fortsatt svak for Eta Beta stilen også.. Ser kanskje litt mer "bad" ut med de..

Fått tilbud på Hunter RSC i 20" til 17K med Kenda Kaiser.

162.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ellers takk på dine vegne.. hehe.. fyll opp tanken og ta en kjøretur og prøv tsw felgene.. ta bilder og legg ut om du framdeles er usikker..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, men de eta beta felgene er ikke pene. Hadde gått for OEM A8. Beste alternativet du har nevnt til nå.

Ellers:

19" Mercedes CLS:

IMG_1471.jpg

19" Audi A6:

IMG_1166.jpg

Men det var jo ikke 20" da....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, men de eta beta felgene er ikke pene. Hadde gått for OEM A8. Beste alternativet du har nevnt til nå.

A8 er det heteste alternativet ja.. Syns ikke Passaten kler felger med mange tynne eker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med passat med sportec hjul, noen som har prøvd det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det blir spinkelt på så stor bil, måtte i tilfelle hatt 20" og da hadde det sett teit ut med små skiver.. IMO..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det blir spinkelt på så stor bil, måtte i tilfelle hatt 20" og da hadde det sett teit ut med små skiver.. IMO..

Syns Sportec hjula passer bedre på biler med litt mer "hofter" som på A4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.