#1 Skrevet Mai 29, 2008 Var litt for kjapp for en tid siden og sprayet w40 ned i hullet ved rattstammen for vindusvisker hendel. Det medførte at funksjonen sluttet. NB! Vindusviskermotoren har gått treigt i lengre tid. Etter at hendelen kuttet ut har vi direktekoblet vindusviskermotoren, og den går som den skulle være ny. Mao. var det dårlig kontakt/funksjon til vindusviskerhendelen fra før. Mekanikeren som ser på saken har prøvd å kjøre strøm gjennom hendelen som er demontert, men det går ikke! Er en hendelen defekt, annet? Noen som har erfaring rundt dette? Kommentarer??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2008 Bytt hendel..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2008 Bytt hendel..... Har du en slik hendel liggende (for kjørekomputer)? Og passer hendelen fra både 1 og 2 GTI også? Kast deg på mailen og svar, dette haster! Mvh. Sindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2008 Har du en slik hendel liggende (for kjørekomputer)? Og passer hendelen fra både 1 og 2 GTI også? Kast deg på mailen og svar, dette haster! Mvh. Sindre Sjekk delenummeret på den så kan jeg sjekke på den jeg har.... det stammer fra en golf2 88 mod men mener det ble byttet hendler i den iforbindelse med ombygg fra Digifizz og da ble det satt inn 86 mod hendler.Kan sjekke det ikveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2008 Sjekk delenummeret på den så kan jeg sjekke på den jeg har.... det stammer fra en golf2 88 mod men mener det ble byttet hendler i den iforbindelse med ombygg fra Digifizz og da ble det satt inn 86 mod hendler.Kan sjekke det ikveld Hei! Nummeret er: 201.617(VW Audi-symboler)321(mellomrom)953(mellomrom)503(mellomrom)Q Passer det vennligst helst ring meg på 97023998 i kveld, e ller mail i kveld til sindre.norgaard@c2i.net Er ikke online klubben på kvelden. Uansett ta med delen på jobben din i morgen hvis nummeret stemmer! Mvh. Sindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2008 Sjekk delenummeret på den så kan jeg sjekke på den jeg har.... det stammer fra en golf2 88 mod men mener det ble byttet hendler i den iforbindelse med ombygg fra Digifizz og da ble det satt inn 86 mod hendler.Kan sjekke det ikveld Har du fått sjekka delenummeret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...