#1 Skrevet Mai 29, 2008 Lakkering av Audi 100 sport prosjekt. Er det noen i Bergen som har noen anbefalinger på et dyktig lakkeringsverksted? Skal hellakkere bilen.(var på vent hos Eric Andersen, men pga "div omstendigheter" er ikke han aktuell lengre) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2008 Slengesol i fjøsangerveien, har bare gode ting å si om han.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2008 slengesol er flink ja. åsanebillakering og men prisen var litt "stiv" når eg spurt for eit par år sida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2008 gundersen & skår på minde er veldig bra. lakkerte min bil der i fjor.ble veldi bra resultat;)og ikke så galen pris;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2008 tror den kamelon lakkerte skylinen som gikk i byen er lakkert hos bil og lakk på lønningen (rett bak johs lunde huset) der skal jeg lakke bilen min nå... de virker proffe, og ikke galen pris i det hele tatt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2008 slengesol er flink men treig. Vil anbefale bjarte hos gundersen & skår,han er drit flink og var tidligere ansatt hos eric andersen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 26, 2008 slengesol er flink ja, har brukt han flere ganger. Har ikkje opplevd at han har vert treig, kan anbefales.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 26, 2008 Må nesten anbefale slengesol jeg og. Har aldri opplevd at han er treg med de jobbene han har gjort for meg. Han har til og med lakkert mitt nye kjøkken og det tok han på noen dager... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 26, 2008 Kan godt være han ikke alltid er det,men ast brukte jo slengesol før til alt av lakkering men måtte bytte for han var altfor treig. Leverte et panser til gundersen,ringte 2 dager før, leverte det og fikk det igjen dagen etterpå og det var strøkent lakket....kjempefornøyd:) Men har ikke prøvd slengesol selv,bare hørt fra andre at han er treig men ikke vet jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...