#1 Skrevet Mai 29, 2008 er det noen her som har tilgang på glassblåsingsutstyr som kunne hjelpet meg med noen felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2008 Trenger forsåvidt dette jeg og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2008 keffor ikkje sandblåsa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2008 keffor ikkje sandblåsa? sand spise alu'en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2008 ikkje nødvendigvis... må jo ver forsiktige.. men må jo ha fyller på ittepå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2008 tenkte å pulvarlakka di ittepå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 29, 2008 aajess 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 29, 2008 http://www.j-overflate.no/index.html Kan dette være noe ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 29, 2008 I tilleg har du jo de folkå der nere me patrioten bistro, tuff kote dinol folkå, de blåse vertfall et eller aent OM det e sand eller glass, vetta hoane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 29, 2008 Må vel verr någen med ett stort nok glassblåser skab i nærheten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 30, 2008 har glassblåser hjemme,men kompressoren e for liden itte kvert.Ska innvistera i større snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 30, 2008 jæren overflatebehandling skal ha 1250kr pr felg for glassblåsing... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 30, 2008 haha..! jaja, da kjøper jeg heller en boks selv:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 9, 2008 har en kamerat som kan fikse dette hvis det er av interesse ennå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 9, 2008 har en kamerat som kan fikse dette hvis det er av interesse ennå? Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 9, 2008 600 ;- pm til meg så skal jeg sende nummere til di som vil ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 9, 2008 Får se hvordan senter ser ut først på felgene jeg henter på onsdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 10, 2008 600 for alle fire felgene?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 10, 2008 per felg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 16, 2008 Jeg kan også hjelpe med glassblåsing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 23, 2008 Jeg kan også hjelpe med glassblåsing Hva tar du for noen motor deler ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 23, 2008 Hva tar du for noen motor deler ? Bare ta kontakt på mail, så få vite hva du har. Gjerne bilder å. Så tar vi derfra hvis det høres greit ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...