#1 Skrevet Mai 29, 2008 Hei. Plages litt med å finn ut hvor disse skal hen. Jeg vet at det er fargekoder, men hvor i F skal di Noen som kan sjekke på sin s4 / s6 ? Bilde 1: Denne kabelen henger ca under innsuget. Den er svart og har to pinner. Den skiller lag med hovedbunten ca rett under innsuget. Jeg har koblet på begge som skal til vann railen og alle tre følerne på innsuget, denne ble til overs. Bilde 2: Denne kontakten skille lag med ledningsnettet rett under der kontaktsamlingen skal henge. Den er ikke lang. Det er litt blåskjær i yttre kontakt og lilla inni. Det er 3 ledere i kontakten. Om noen har peil så vennligt si deres mening her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2008 På det øverste bildet. Du mangler en sirkulasjonspumpe? Tipper det er kontakten til den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2008 den første er til den elektriske vannpumpa ja, og nr to tipper jeg er til den sensoren som sitter, eller skal sitte like over clutch huset i blokka, tror det er en termostat/varmemåler på vannet. eller kanskje hallgiver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2008 Er ikke nr 2 til en av bankesensorene da tro? Mener de er grå.-. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2008 den første er til den elektriske vannpumpa ja, og nr to tipper jeg er til den sensoren som sitter, eller skal sitte like over clutch huset i blokka, tror det er en termostat/varmemåler på vannet. eller kanskje hallgiver Har jeg eletrisk vannpumpe da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2008 det skal være det på motoren der iallfall.. om du har den vet ikke jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 30, 2008 Kan med fordel omtales som "sirkulasjonsvannpumpe" eller lignende, kan ikke forveksles med vannpumpa ligger rett i underkant av innsugsmanifoilden, jobben den har er å sirkulere vannet etter å ha slått av motoren ved temp. høyere enn 110grader elns. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...