Bar måler i display på UrS4 92mod

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med at bilen ikke vil gå helt som den skal fortsatt. Jeg har justert ned trykket til minimum på boost controlleren å da ser jeg det går litt ned på displayet inne i bilen. Jeg har også en ekstern Bar måler der jeg følger med trykk for å prøve å justere så disse går likt. Dette er steik umulig.

Det jeg funderer litt på er denne display måleren, den viser helt opp til 5.8bar! og bilen går dårlig. Jeg har sett noen videoer på nett av orginale S4'r der displayet fungerer som det skal og disse virker å gå ganske bra når alt fungerer.

Er litt lei av å plages med dette trykk dritet nå, jeg vil ha bilen til å gå skikkelig. Om det betyr å justere trykket under der det egentlig skal være så får så være. Har en sånn "TurboXS Boost Controller". Er det noe problemer med disse controller dingsene?

Har også prøvd denne orginale controlleren for å se om den klarte å gjøre det rett mtp trykket. Men det er samma greia. Så det jeg sitter igjen med å tro det kan være er enten chipen eller map sensoren som er på trynet.

Evt at forrige eier kanskje har montert en 3bar map chip på min 2.5bar map hjerne..(om det i det hele tatt er mulig da)

Hjelp meg er dere snill, dette er drit frustrerende!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.