Åssen olje bør man fylle på Golf Vr6 2,8

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvordan olje man bør fylle på en Golf VR6 2,8?

Har hørt en god del teorier så lurer på om det er noen mestre her som kan fortelle meg hvilken type som er best??

På forhånd takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5w- 40 helsynt/ 5-50 helsynt. 10w- 60 hel synt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5w- 40 helsynt/ 5-50 helsynt. 10w- 60 hel synt

ser ut som du har hatt noen vr6 ja, da må jeg prøve en av de, noe spesielt merke du kan anbefale eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikk på Europris, dem selger av en eller annen grunn Fina First 5w-40, en helsyntetisk olje.

Koster 200.- for 4L, noe som er råbillig iforhold til hva denne oljen har blitt solgt for andre steder tidligere:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikk på Europris, dem selger av en eller annen grunn Fina First 5w-40, en helsyntetisk olje.

Koster 200.- for 4L, noe som er råbillig iforhold til hva denne oljen har blitt solgt for andre steder tidligere:)

, på europris faktisk, ja har sett der når du sier det, litt snodig at de selger det ja , hehe kansje jeg skal prøve den da, men kvier meg litt til å kjøpe det på europris liksom, men den er jo sikkert veldig fin da. :) takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg bruker 10w 40 semi synth. Da bruker den mindre olje og sjansen for lekkasjer er mindre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg bruker 10w 40 semi synth. Da bruker den mindre olje og sjansen for lekkasjer er mindre.

da er jo motoren din slitt. min vr6 brukte ikke noe olje på 15.000km intervall.. med helsynt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.