#1 Skrevet Mai 29, 2008 Har fått inn et parti Duraglit som selges billig til folk i klubben. Prisen er 80,- pr stk. Kan hentes i hamar. For de som ikke vet hva duraglit er, så er dette perfekt til chrome etc. funker som F... kan nåes på: 48278765 S10g 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2008 Til å polere som f.eks felger med, med polert kant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2008 Yepp! blant annet... Fungere meget bra på felger. Kan brukes til å polere opp motordeler, div, lister, griller, det meste som skal shines. Blir et meget bra resultat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2008 Yepp! blant annet... Fungere meget bra på felger. Kan brukes til å polere opp motordeler, div, lister, griller, det meste som skal shines. Blir et meget bra resultat. Hvis dette skal forestille en salgstråd, vil jeg anbefale deg å legge ut eksempel (og dokumentasjon) på dette produktet. Ingen kritikk, altså, men det er greit å se hva man vurderer å kjøpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2008 Hvis dette skal forestille en salgstråd, vil jeg anbefale deg å legge ut eksempel (og dokumentasjon) på dette produktet. Ingen kritikk, altså, men det er greit å se hva man vurderer å kjøpe. Hadde jeg hatt noe hiddenblad eller lignende så hadde jeg lagt ut dette. Men Duraglit er et gammelt produkt har ikke noe dokumentasjon på dette. Har kun tatt inn et lite parti da dette kan være vanskelig å få tak i. De som har testa det vet hvor bra det funker. Hvis det skal sammenlignes med noe, må det bli autosol men med et ekstremt mye bedre resultat. Jeg har ikke som formål å tjene noe penger på dette, så gidder ikke å stresse med å reklamere med testresultater, fremstillingsmåte etc. De som har testa produktet kan jo skrive noen ord om erfaringer i denne tråden:) Jeg kan legge ut noen bilder o.l lignede i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...