#1 Skrevet Mai 29, 2008 Hei! Noen som vet om noen steder der de selger bagasjeromsmatte til touran varebil, som ikke er møller butikk? Det andre er om den asfaltmatten hos mekonomien lydioslerer bra nok i bagasjeromet. Er noen av disse bra nok? artikkel nr: 40-x2133 og 40-X10032 Mvh Åsmund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2008 Hvis du skulle ta til fornuften(?), så selger Møller en genial matte, produsert av Autoform. Les mer i denne tråden. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=113759&highlight=touran+varebil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2008 Har den, som skrevet i den andre tråden Og ikke tenk på lydisolering, det er hjulbuene bak som er problemet der! Min har 15mm isolajon i gulvet under matten, men er hjulbuene og gjenklangen i varerommet som gjør det meste! *hjelper bare med rollon på.. Har tenkt å isolere hjulbuene selv, men ikke kommet så langt ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2008 Ok, skal se om jeg finner en løsning på etter isolering for lyd på buene. Har sett på dynamat, det er en norsk lev. som er audioform elns som tar det inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2008 Bagasjeromstrekk i stoff og gummi får du kjøpt på metervare billig så slipper du å koste på møller Dette har de bla på biltema og thorshov,er ikke fan noen av de butikkene,men gummimattene er helt ok. Kjøpte selv der til min stasjonsvogn og det fungerte fint:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2008 men er det no universalgreier? Og den Autoform har 5-6cm høy kant rundt. Kjekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 30, 2008 Høyekanter har jo en del å si da. Fant bagasjeromsmatte hos mekonomen for 570kr var for Touran Vare/ Transporter i en sånn autoform fks vare. Får igjen bilen fra Marius hos poleringskongen i morgen, gleder meg til resultatet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...