#1 Skrevet Mai 29, 2008 Føler jeg mangler en armlenestøtte i golfen min. Ser at det er noe greier til salgs på tmtuning.com. Må jeg bytte heler midtkonsollet eller sklir de rett ned i ? mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2008 Jeg tror man tar ut det bakre askebegeret i midkonsollen og setter fast armlenet der. Har ikke gjort dette selv så det kan være at jeg tar feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2008 Hvilken årsmodell er det snakk om? Eg har ettermontert midtarmlene i gti'en min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2008 Mener orginalt midtarmlene fra passat 1997-2000 også skal passe i golf 4. Blir litt større utvalg hvis du leter på huggere o.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2008 Hvilken årsmodell er det snakk om?Eg har ettermontert midtarmlene i gti'en min. Signatur: VW Golf GTI 1,8t -98 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2008 Hvilken årsmodell er det snakk om?Eg har ettermontert midtarmlene i gti'en min. Ja det er samme greiene som du har. Kjøpte du på TMTUNING da eller ..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...