#1 Skrevet Mai 29, 2008 Som topic sier, slår seg ikke på når luken åpnes, hvor ligger bryteren til dette?? Hvordan demonterer jeg trekket på innsiden av luken? Noen som vet? Mvh Ole-Jørgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2008 dette lurer jeg også på da jeg ikke får mitt av!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2008 bryteren er vel i låsekassen. Blir det registrert i displayet i speedometeret når du lukker opp luka? Blir det registrert når du lukker opp luka så kan det være comfortstyreenheten som er problemet. Sjekk kontaktene til boksen. Registreres det ikke at luka blir åpnet ligger vel problemet i låsekassen... viss det er der bryteren er da, men tror det. Jeg har hatt problemer med dette på min passat, men det er vel ikke stor forskjell på 01 a6 og 01 passat?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2008 bryteren er vel i låsekassen. Blir det registrert i displayet i speedometeret når du lukker opp luka? Blir det registrert når du lukker opp luka så kan det være comfortstyreenheten som er problemet. Sjekk kontaktene til boksen. Registreres det ikke at luka blir åpnet ligger vel problemet i låsekassen... viss det er der bryteren er da, men tror det. Jeg har hatt problemer med dette på min passat, men det er vel ikke stor forskjell på 01 a6 og 01 passat?! Det har jeg ikke prøvd ennå, får prøve på det:) har hatt bilen 1 uke akkurat idag: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2008 Som topic sier, slår seg ikke på når luken åpnes, hvor ligger bryteren til dette??Hvordan demonterer jeg trekket på innsiden av luken? Noen som vet? Mvh Ole-Jørgen Det er ei skrue i "håndtaket" på innsida av luka, så er det klips rundt trekket. Vær litt forsiktig med den delen opp mot ruta. lett å knekke klipsene... Gratulerer med ny bil forresten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2008 Det er ei skrue i "håndtaket" på innsida av luka, så er det klips rundt trekket. Vær litt forsiktig med den delen opp mot ruta. lett å knekke klipsene... Gratulerer med ny bil forresten.. Ja den skruen har jeg sett, men ville ikke knekke i trekket, men da skal jeg gjøre det da:) Jeg får ikke noe varsling på at bakluken er åpen når den er det. Er det låse kassen som er gåen eller?? Er det mulig å påne den på et vis? Takk for det: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 30, 2008 Trenger ikkje knekke i trekket, bare få tak ein plass og trekk forsiktig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 30, 2008 Det er fleire mikrobrytere i låskassen, mål og sjekk de.. Kan jo vere heldig å klare å smøre dei opp att.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 30, 2008 Det er fleire mikrobrytere i låskassen, mål og sjekk de.. Kan jo vere heldig å klare å smøre dei opp att.. Okei, skal trekke forsiktig:) Men hvis jeg ikke klarer å smøre de opp, må hele låsekassen byttes ut da? Koster vel en formue?? Eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 30, 2008 Okei, skal trekke forsiktig:) Men hvis jeg ikke klarer å smøre de opp, må hele låsekassen byttes ut da? Koster vel en formue?? Eller?? Det går an å skifte mikrobryterne også. Trur det er fleire har som har fått fatt i de. Eg bytta låskassen framme, kosta rundt 2tusen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 30, 2008 Sjekk denne: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=30863 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 30, 2008 OBS!!!! Det sitter en skrue inne i lomma til varseltrekanten også! Ta ut varseltrekanten så ser du den bak/under reima som fester trekanten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 30, 2008 OBS!!!! Det sitter en skrue inne i lomma til varseltrekanten også! Ta ut varseltrekanten så ser du den bak/under reima som fester trekanten. Takk takk, prøvde såvidt i sted, men ga meg da den hang godt oppe ved varseltrekanten. Men nå vet jeg hvorfor:) Skal prøve meg mere imorgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...