#1 Skrevet Mai 29, 2008 Heftig bygg Lettere modifisert bybil: rock : Haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2008 Smart er ikke el-bil.......men har en pitteliten 3 sylindra bensinmotor med turbo. Men heftig med `busa motor i noe slikt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2008 Smart er ikke el-bil.......men har en pitteliten 3 sylindra bensinmotor med turbo. Men heftig med `busa motor i noe slikt da Okay, Nå var det endra !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2008 Dette er første gang jeg har fått lyst på en Smart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2008 så en sånn svart mini med busa motor også DA fikk jeg lyst på mini da... men finner den ikke... noen som har sett den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2008 MORRO:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 30, 2008 Mini er kongebiler! hadde mini som min første bil.. Den du tenker på er: http://www.minibusa.no/ så en sånn svart mini med busa motor også DA fikk jeg lyst på mini da... men finner den ikke... noen som har sett den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 31, 2008 Mini er kongebiler! hadde mini som min første bil.. Den du tenker på er: http://www.minibusa.no/ Var ikke akkurat den jeg tenkte på, men for all del... jævli kul den også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 31, 2008 er INGEN andre svarte minier med busa motorer i Norge.. Og den har blitt endra utseende messig noen ganger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 1, 2008 hvem sa at den var i Norge? Så en film av den på youtube en gang i tida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...