#1 Skrevet Mai 29, 2008 Skal klubben ha noen form for opplegg angående dragracet på flyplassen, da tenker jeg på at vi kommer en del folk å "stiller" ut bilene med VW-Audi banner bakom bilene...??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2008 jeg skal dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2008 Er jo i regi av Christine Amcar klubb. Så blir ikke helt heldig hvis vi skulle hatt stand:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2008 men det var snakk om at truls kjente noen der så det ordnet seg... ikke helt sikker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2008 okey daså.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2008 Jeg skal jobbe med draget i morgen og jeg har ikke hørt noe om noe Vw Audi stand så jeg tviler litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 30, 2008 Det blir trangt om parkeringa der nede. Så det gikk seg ikke til. De ville ikke at vi feks skulle få en rad osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 30, 2008 Meldt på mæ å Allroad'n... Må nok innom å kjike. Gler mæ villt til å se (les: høre) S2a og Carrera GT'n til Stig H!! Det e jo Motorsykklenes dag også i morra. Begynner kl. 1000 på gamle TIRB garasjen v/Pyramiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 30, 2008 MC dagen først selvfølgelig, så stripa ettepå. Blir morsomt å se S2`a ja. Evnt alle de andre EPA`ene som va meldt sæ på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 31, 2008 ^^ Hehe!! Ja va veldi morsomt å se S2a............ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 31, 2008 ja det var jo morsomt at den kjørte så mange runder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 1, 2008 Kulest va no snefresern og gressklipperan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 1, 2008 he he, jaja. sto godt planta på ringveien å venta på biln me oransje detalja.. DU kan si det sånn, æ kjørt hjæm ættepå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 2, 2008 Det va en stor skuff ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 2, 2008 noen som har bilder fra lørdagen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 2, 2008 Japp har en cd me en del bilder;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 2, 2008 legg ut da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 3, 2008 Jeg husker knapt at jeg var der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 3, 2008 legg ut da Skal se om jeg ikke får gjort det imorgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 5, 2008 Kanskje ikke d her bilde som va mest aktuelt å legge ut fra lørdagen, men den bikkja va så søøøt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 5, 2008 Har et bilde hær som fryde mitt øye=) Ja d e en Dieselbil som e på stripa, å dein e min.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 5, 2008 Tiltross for at du har dieselpurke- ble ikke du gruelig frakjørt av samtlige? Synes fortsatt det var tøft av deg å stille opp!.. Hva er egentlig gjort med den 2.5 TDI din? Noe mer enn eksos (rakarør?)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 5, 2008 Om jeg ble grueli frakjørt av de flesete gjør da vel svært lite.. Jeg var der for å har det artig, å kanskje vise det at man ikke trenger en "superbil" for å stille opp på drag.. Sjarken er chipet å 3" nesten raka fra turbo og bak.. Bytte av eksos var en ekstrem forskjell på effekten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 6, 2008 fan ikke æ viste att d va diesel bil dær,, da skulle æ ha stilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 6, 2008 Fikk jo fanden ikke denne cd'en til å fungere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...