#1 Skrevet Mai 29, 2008 På Audi'n må jeg sku på nærlyset manuelt. Da går navigasjonen i "nattmodus" og det ervanskelig å se på skjermen. Kan trykke 2 ganger på display knappen for å få den på "dag" igjen. Finnes det en måte å ha dagmodus på når jeg slår på lyset? På audi navi sier klokka når klokkeslett jeg kommer frem. På Pasaten viste den hvor mange timer, minutter det var igjen til jeg kom frem? Noen måte å få det til på Audi navi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2008 setup, så kan du velge om den skal gå auto eller kun stå på natt eller dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2008 Har prøvd å sett på setup før, men får prøve å lete mere. Vet du hva det heter i setup'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2008 har du RNS-D eller RNS-E? jeg tror Remy har svart for RNS-E her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2008 Hmm. Tror det står RNS 4.2 software 0105. Finner i alle fall ikke noe i setup. Bare Contrast å stille på. Hva er forskjell på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2008 RNS-D skifter automatisk ettersom lyset er på/av, men man kan velge modus med knappen øverst til venstre. Du må sette på dagmodus hver gang (ikke minne på overstyringen. Det er en kurant jobb å koble kjørelys på A6, da fungerer det som det skal .Søk på kjørelys på forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 31, 2008 Takk. På 2001 Passaten var det dagmodus hele tiden i 3 år om jeg satt på lyset eller ikke. Så byttet jeg CD til Skandinavia 2007 versjonen. Da ble det slik det er på Audi'n nå. Noen forklaringer på hva dette skyltes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...