Anbefalte innlegg

Hei

 

Min kompis som har akkurat samme type bil som meg,bare i blått (audi 80 cab) fikk bilen sin ødelagt for en stund tilbake siden da han parkerte på sluppen etter at biltilsynet hadde stoppet han. Han lot bilen stå over natten. Dagen etter han skulle hente den fikk han seg et forferdelig syn. Det hadde vært innbrudd ,de hadde ødelagt bagasjeluken,cabben,ripet opp hele ny lakerte bilen med antageligvis bilnøkkel eller lignede. Skinnsætene i bilen var oppskåret: gråter :

 

Ja bilen var rett og slett ramponert,alt dette for å stjele stereon som stod i bilen.

 

Så hvis noen kan huske å ha sett noe er det fint med tips. Slike folk skulle ha vært kappet fingrene av: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dette var på Sluppen ved Biltilsynet, så er det samling av ungdommer der hver kveld. Og mener at de faktisk kan være truende til slikt. Men det blir vanskelig å bevise uten at noen tok bilder mens det pågikk e.l. Har vært ute for liknende, så vet hvor vanskelig det er å finne skadeansvarlig. Men det er fryktelig at det finnes folk som er så syk i hodet at de må ødelegge slik for andre!!! Føler med han!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff.. stakars man: gråter : Du kan høre med biltilsyne får område skal være video overvåket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei bilen sto på Vianor (sluppen omr) etter avt med dem,da de skulle se på dekk til han neste dag:( Ja etter er at de stjeler,men fatter ikke vitsen med å ramponere bilen til gutten,han var 18 år og nyoppkjørt,hannes første bil som han brukte et år på å bygge opp... veldig trist da lakkering koster flesk. ,men men reknet med å ikke finne ut hvem det er men tenkte det kunne være verdt forsøket. Men stakkar jævel om man finner ut hvem det er;)

 

Jaja,så det vart stjelt en audi opp i nord å nå så vi må vel bare våke over bilene våre som en hauk for tiden da det igjen er mye tyveri ute å går ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde han kasko/tyveriforsikring så får han dekket skadene da de skjedde i forbindelse med tyveri. Kjedelig uanset : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster vel 4000 og få det fikset, vis han ikke har endre egenandel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke om han hadde kasko. har ikke spurt han om det.å ha 20% bare og cab vil jeg tro koster en del. de skulle ha rundt 10 lapper til meg med 50% bonus med full kasko. Hvis jeg bare har hatt bilen forsikret. Heldigvis har 5 forsikringer til der totalt 6 så jeg fikk myyye avslag;) dyrt det for en bil uten motor :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.