#1 Skrevet Mai 29, 2008 Hei Jeg vil med denne tråden be om å få lov til å låne Morten Korneliussen for en helg, nermere bestemt 6-8 juni. http://www.vwaudi-club.no/?s=viewarticle&article=166 Klubben skal ha landshovedtreff og vi vil ikke være Morten foruten! Rettere sagt vi KAN ikke være Morten foruten. Jeg har allerde ødelagt bilen min denne uka, og trenger Morten som mental støtte under treffet! Jeg sverger å passe godt på han og levere han tilbake i MINST like god stand som jeg fikk han. Så VÆR SÅ SNILL CHRISTINA OG LA MEG/OSS FÅ MED OSS MORTEN PÅ TREFF!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2008 JA, KOM AN CHRISTINA!! EG TRENGE NÅGEN TE Å HOLDA PYLSENE VARME! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2008 OMFG! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2008 Noen som trenger et sett nye baller eller ? Eller ble det noen pils for mye i går?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2008 HAHAHA!! bare en slik tråd vi trengte nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2008 Hahahaha!!!:klapp::klapp: FANTASTISK!!! Men me trenge Morten på treffet! Som Rune seie, kem ska ellers holda pylsene varme?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 1, 2008 HeiJeg vil med denne tråden be om å få lov til å låne Morten Korneliussen for en helg, nermere bestemt 6-8 juni. http://www.vwaudi-club.no/?s=viewarticle&article=166 Klubben skal ha landshovedtreff og vi vil ikke være Morten foruten! Rettere sagt vi KAN ikke være Morten foruten. Jeg har allerde ødelagt bilen min denne uka, og trenger Morten som mental støtte under treffet! Jeg sverger å passe godt på han og levere han tilbake i MINST like god stand som jeg fikk han. Så VÆR SÅ SNILL CHRISTINA OG LA MEG/OSS FÅ MED OSS MORTEN PÅ TREFF!!! Har ikke du lånt mannen min masse da?? Men så har det seg sånn at et klubbmedlem skal gifte seg den helgen å det hadde vi veldig lyst å få me oss. Kan jo ikke bare være med å drikke han ut.. Klem fra Christina Ps: så koselig med egen tråd her inne da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 1, 2008 Kan han ikke være med i neste bryllup istedet?? Det ender ofte sånn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 2, 2008 Kan han ikke være med i neste bryllup istedet?? Det ender ofte sånn... Hihihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 2, 2008 Sleppe du han laus for helgå elle lenke du han opp me kjetting rondt halsen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 8, 2008 Har ikke du lånt mannen min masse da??Men så har det seg sånn at et klubbmedlem skal gifte seg den helgen å det hadde vi veldig lyst å få me oss. Kan jo ikke bare være med å drikke han ut.. Klem fra Christina Ps: så koselig med egen tråd her inne da. Hehe !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 8, 2008 kje litt treige helle.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...