#1 Skrevet Mai 30, 2008 en kompis som kjøpte gamle bilen min. en s4 tq 93-mod er plaget med at bilen kutter ved belastning, og fullt lade trykk. dvs 2.2 på måler. det er akkurat som om tenning slår seg av. og det rare er at olje lampa lyser et øyeblikk. bilen fungerte helt fint en lengre tid etter vi byttet til en ny n75 ventil. men no er det tilbake igjen. kan det være sånn at den har røket igjen. e det vanlig at dem er så dårlig: bh :har ikke fått lest av feil koder enda. men sist kom n75 opp. men likevel hvorfor lyser olje lampa en kort stud: klø : kan det være at motoren faktisk slår seg helt av: klø :. må nevne at det som er nytt er. plugger,plugghetter,n75 og ikke olje under deksel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2008 en kompis som kjøpte gamle bilen min. en s4 tq 93-mod er plaget med at bilen kutter ved belastning, og fullt lade trykk. dvs 2.2 på måler. det er akkurat som om tenning slår seg av. og det rare er at olje lampa lyser et øyeblikk. bilen fungerte helt fint en lengre tid etter vi byttet til en ny n75 ventil. men no er det tilbake igjen. kan det være sånn at den har røket igjen. e det vanlig at dem er så dårlig: bh :har ikke fått lest av feil koder enda. men sist kom n75 opp. men likevel hvorfor lyser olje lampa en kort stud: klø : kan det være at motoren faktisk slår seg helt av: klø :. må nevne at det som er nytt er. plugger,plugghetter,n75 og ikke olje under deksel glemte å si at sist skjedde det med ca 5000omdr. nå skjer det ved 6000omdr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2008 Plugger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2008 Plugger? dem er max et år gammel. det sånne orginale longlife plugger. skal vel holde 120000km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2008 Longlife er bullshit.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2008 longlife er faktisk ikke så langvarig som de sier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 30, 2008 Longlife er bullshit.. he he. får nevne det får han. fikk tatt vag-com akkurat på den nå. var hele 7 feil koder som kom opp på nytt etter en kjøre tur. noe med gass-spjeld sensor. noe med lambda verdier ute av måle område. noe med lmm. innsug luft temp-sensor+++++++ får se i morgen om man får lagt ut hele listen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 30, 2008 he he. får nevne det får han. fikk tatt vag-com akkurat på den nå. var hele 7 feil koder som kom opp på nytt etter en kjøre tur. noe med gass-spjeld sensor. noe med lambda verdier ute av måle område. noe med lmm. innsug luft temp-sensor+++++++ får se i morgen om man får lagt ut hele listen Da må dere få fikset alle de feilene først. Så kan vi se om den ikke går.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 30, 2008 Det er veldig like feilsyntomer som jeg hadde på min urs4.. Da var det coilene som ikke være helt med.. Kansje prøve å lånen noen og prøve, er jo ikke mye jobben.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 30, 2008 Jeg har en komplett fungerende coilpakke liggende.. Gi beskjed hvis dere vil prøve med den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 31, 2008 Jeg har en komplett fungerende coilpakke liggende.. Gi beskjed hvis dere vil prøve med den. bård. det hadde vært kjempe greier, om det hadde latt seg gjøre:) kan ringe deg senere idag. skal du forresten på drag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 31, 2008 Jeg har en komplett fungerende coilpakke liggende.. Gi beskjed hvis dere vil prøve med den. kan eg få tlf. nr ditt. fant den ikke under medlemmer i troms:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 31, 2008 Det er veldig like feilsyntomer som jeg hadde på min urs4.. Da var det coilene som ikke være helt med.. Kansje prøve å lånen noen og prøve, er jo ikke mye jobben.. takk for ideen. det hadde eg ikke tenkt på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...