Anbefalte innlegg

Jada, vet jeg er "litt" sent ute med å legge over til sommerdekk osv...

Men jeg trenger litt hjelp med å velge dekk. Står vel egentlig mellom 3 forskjellige:

- Continental Sport Conti 3

- Vredestein Sessanta

- Nokian Hakka Z

Dimensjonen blir 225 eller 235/40-18

Håper på noen kjappe kommentarer og tilbakemeldinger da jeg høyst sannsynlig handler dekk ganske kjappt.:)

Mvh Ole

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sessantane er iallefall jeg veldig fornøyd med, jeg tok 235/45-17. ikke sporer de noe særlig, er relativt myke å kjøre på og sitter noe bra. Kjørt ca 20k på de nå og det er masse mønster igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om pris ikke er noe tema, Continental uten tvil. Det er de beste dekkene jeg kjører på, støyer lite og sitter bra. Er ikke uten grunn at de blir levert på de fleste nye Audier med lavprofil fra fabrikk.

Ellers er Vredestein ett bra alternativ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører også på vredensten sesanta i 225/40-18 og er meget fornøyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om pris ikke er noe tema, Continental uten tvil. Det er de beste dekkene jeg kjører på, støyer lite og sitter bra. Er ikke uten grunn at de blir levert på de fleste nye Audier med lavprofil fra fabrikk.

Ellers er Vredestein ett bra alternativ..

Der må jeg være litt uenig. Er mer fornøyd med både Toyo Proxes og Pirelli Zero Nero enn Continental.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Continental blir går for ett "viskelær" Blir fort harde og mister en del av sine egenskaper etter slitasje.

Og det at dem er så super bra fordi dem blir levert ogrinalt til audi skyldes like mye økonomi som kvalitet.

Gå heller for Michelin, Bf goodric, Eller eventuelt Pirelli. Dekk som koster litt, men du vil være veldig fornøyd med..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Continental blir går for ett "viskelær" Blir fort harde og mister en del av sine egenskaper etter slitasje.

Og det at dem er så super bra fordi dem blir levert ogrinalt til audi skyldes like mye økonomi som kvalitet.

Gå heller for Michelin, Bf goodric, Eller eventuelt Pirelli. Dekk som koster litt, men du vil være veldig fornøyd med..

Michelin PS2 er det beste dekket du får, og den koster vel ikke mer en 200 kr mer pr dekk en continental dekket, og det er absolutt verdt det. BFG er også veldig bra, men støyer litt mer en PS2 dekka pga v mønstret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.