#1 Skrevet Mai 30, 2008 hei, har en a4 04 modell med bose og hele pakka, har akkurat kjøpt ipod touch går.. hvor får jeg kjøpt monterings kitt til til den i bilen og hva trenger jeg får og få det til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2008 Om bilen din har cd-veksler fra før får du ikke montert I-pod adapter. Dette fordi I-pod adapteret skal kobles til linjeinngangen cd skifteren allerede sitter i. Evt. kan cd skifteren kobles vekk. Om bilen IKKE har cd skifter, kan du kjøpe I-pod adapterkit hos f.eks Møller. Etter å ha koblet til dette, noe som krever demontering av radioen og hanskerommet, må radioen kodes med diagnoseapparat til å tro den har cd skifterfunksjon. Dermed kobler du til I-poden ved å velge cd skifter på radioens betjening. Slik har det iallefall blitt gjort og fortalt om på jobben. Om andre fabrikanter enn den Møller bruker også har tilkoblingsadaptere veit jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2008 Om bilen din har cd-veksler fra før får du ikke montert I-pod adapter. Dette fordi I-pod adapteret skal kobles til linjeinngangen cd skifteren allerede sitter i. Evt. kan cd skifteren kobles vekk. Om bilen IKKE har cd skifter, kan du kjøpe I-pod adapterkit hos f.eks Møller. Etter å ha koblet til dette, noe som krever demontering av radioen og hanskerommet, må radioen kodes med diagnoseapparat til å tro den har cd skifterfunksjon. Dermed kobler du til I-poden ved å velge cd skifter på radioens betjening. Slik har det iallefall blitt gjort og fortalt om på jobben. Om andre fabrikanter enn den Møller bruker også har tilkoblingsadaptere veit jeg ikke. aha!! tusen takk for svar, ringe møller til mandag da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2008 Se også her: http://www.profilhidden.no/default.aspx?g0=3&g0txt=IPOD%20-%20IPHONE&visavdeling=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...