#1 Skrevet Mai 30, 2008 Lurer på om jeg skal få overhalt turboen på min A3 1,8T. Er det noen som kan anbefale ett sted i Oslo, Akershus eller Buskerud som kan gjøre jobben? Er ikke så opptatt av prisen, kvalitet og grundig jobb er MYE viktigere. Vil gjøre dette fordi jeg synes den ikke fungerer som den skal, virker bra noen ganger og mindre bra andre ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2008 Lurer på om jeg skal få overhalt turboen på min A3 1,8T. Er det noen som kan anbefale ett sted i Oslo, Akershus eller Buskerud som kan gjøre jobben? Er ikke så opptatt av prisen, kvalitet og grundig jobb er MYE viktigere.Vil gjøre dette fordi jeg synes den ikke fungerer som den skal, virker bra noen ganger og mindre bra andre ganger. Er du sikker på at det er turboen som gjer det? Oftast er ein turbo i orden eller defekt, eg vil heller tru at det er lmm, n75, coil, tennplugger, tenningsmodul, gasspjeld, luftlekkasje +++ som ikkje er i orden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...