Anbefalte innlegg

Hey, har kjøpt meg ett slikt e-bay grøftelys sett til passat 3b, men liker ikke helt den "grillen" som er med.. var på møller nesttun og hørte med de om det gikk å få org grill nederst på fangeren med "hull" til grøftelys, men de sa at det fikk man ikke til den modellen. noen som har bilde av noen smarte løsninger til dette..?

 

de sa også på møller at kanskje den grillen fra 3bg passet over, men var usikkert...

 

trenger tips...

 

mvh. robin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja ser han har bare fjernet noen riller, men eg tenkte mer på å sette inn den delen som er foran lyktene lissom,

 

 

bruke de ytterste delene her

passat_fl3.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har og gjort slik som sigve har gjort, er ganske førnøyd med den løsningen.. deksla til 3bg tviler jeg på at de passer da fangeren har en helt annen utforming.. gjør slik som sigve så blir det bra;)

 

edit! ja hvis du kan bruke de ytterste delene på de og klarer å tilpasse de til de orginale, så tror jeg det blir veldig bra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.