#1 Skrevet Mai 30, 2008 Fått montert felger på bilen min så måtte ta noen bilder Og ja, før noen nevner det...... Senkesett er bestillt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2008 Det ble stilig! De kler bilen godt disse felgene. RS4-felger e det ikkje? Blir jo meget bra med litt senk og da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2008 Det ble stilig! De kler bilen godt disse felgene. RS4-felger e det ikkje? Blir jo meget bra med litt senk og da. Takk for det:) Stemmer det, er RS4 type 2, 8.5x19" Men ja, blir nok utrolig mye bedre med litt senk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2008 Med senking blir det der riktig snasent! Flott bil du har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2008 Nice! Med senk blir det knallfint. Hvilket innpress gikk du for? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2008 Med senking blir det der riktig snasent! Flott bil du har Takker:) Nice! Med senk blir det knallfint. Hvilket innpress gikk du for? Ja gleder meg til å få fjørene nå Bestillt H&R 40mm... du har samme, men 30mm sant? Jeg gikk for ET35. De mente det skulle gå greit.. og det ser ut til å gå bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 30, 2008 sinnsykt pent kenth. dette var virkelig pent på passaten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 30, 2008 Takker:) Ja gleder meg til å få fjørene nå Bestillt H&R 40mm... du har samme, men 30mm sant? Jeg gikk for ET35. De mente det skulle gå greit.. og det ser ut til å gå bra Ja, mener det er 30 eller 35mm. Har et sett 19" med ET35 i kikkerten. Mine 8x19 med ET 38 subber såvidt ved helt fullastet bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 30, 2008 Ahhh.. Ble PENT det der Kenth Håvard!! Kledde bilen meget bra. (offtopic: skulle hatt noe skikkelige bilder av bilen min jeg ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 30, 2008 sinnsykt pent kenth. dette var virkelig pent på passaten. Takk Ja, mener det er 30 eller 35mm. Har et sett 19" med ET35 i kikkerten. Mine 8x19 med ET 38 subber såvidt ved helt fullastet bil. Okei.. hva slags dekk dim har du da? Jeg har 235/35. Håper jeg slipper subbing:p Lurer på hvor lav den kommer til å bli med 40mm jeg... Jeg synes din ser bra lav ut:) Ahhh.. Ble PENT det der Kenth Håvard!! Kledde bilen meget bra. (offtopic: skulle hatt noe skikkelige bilder av bilen min jeg ) Takk for det:) Det fixer vi vettu DR.Amundsen: smil : Vet om en bra plass i moelv å ta bilder på. Skulle vært der med passaten en dag uansett så Send med mobil nret ditt da, så tar jeg kontakt en dag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...