Hvilke interiør passer om hverandre?

Anbefalte innlegg

Heisann. :)

Sitter å lurer på en ting. Hvilke interiør passer om hverandre? Mener å ha sett/hørt at Golf 3 stoler skal passer overens med Polo. (6N/6N2) Men Golf 2 ser også likt ut. Passer 2 i 3 og omvent? og Polo i golf 2 eller 3? Også så jeg et sted at Seat Ibiza passer overens med Polo? : klø :

Noen som har oversikt over hvilke interiør som passer overens med hverandre etc? :)

 

Mvh : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet at seat ibiza har veldig veldig mye til felles med polo 6n, for såg når jeg bygde opp igjen poloen min(6n) at mange av delene stod seat på, deriblant under skummet i baksetene. Så vil tippe med en liten sikkerhet at seat og polo har samme seter. Kunne gjerne tenkt meg golf framstoler i poloen min. golf 4 for eksempel,så om noen selger det så ta kontakt 99246485:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar opp igjen denne jeg, da jeg lurer på akkurat det samme, spesielt det om Polo 6N - Golf 3. Kanskje noen som kan bekrefte/avkrefte dette? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg kom fram til mens jeg drev å så på det der var at Golf 3 og Seat Ibiza passer i Polo 6N og 6N2 (framseter). Baksetene også, men må bytte over bakplata på ryggene hvartfall. Golf 4 går også, men da det sveises inn et feste framme, og hjulene på sete på smales inn noen mm :) bakseter fra golf 4 så må fester sveises inn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel oppdatere denne med det jeg vet, som er at i Lupo 3L og FSI så passer stoier fra Golf 3 rett i festene på bilen, og i alle andre Lupoer så passer stoler fra Golf 4 og Audi A3/S3 rett i bilens festepunkt og skinner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.