#1 Skrevet Mai 30, 2008 et35, boltsirkel 5*112... 235/35 Falken fk452 dekk..ubetydelig brukt alt sammen i et par mnd. Vurderer å bytte i andre 19" da jeg ikke syns de kledde bilen min mer enn passe godt!! RS6 er veldig interessant... kom med forslag=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2008 Hvor mye snakker vi om i pris hvis du vil selge, eller er det kun byttehandel som er aktuelt?? Hvordan vil ET35 være på en Golf V med 45mm senk?? -JM- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2008 Hvor mye snakker vi om i pris hvis du vil selge, eller er det kun byttehandel som er aktuelt??Hvordan vil ET35 være på en Golf V med 45mm senk?? -JM- Det er kun byttehandel som er interessant, så fremt jeg ikke finner noen andre som skal selges.. da kan det være aktuelt.. pris har jeg ikke tenkt på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2008 Ikke aktuelt med 18" ? Har orginale ASA hjul, kjøpt i sept i fjor, 5x112 ET35 225/40-18 Hadde samme størrelse på gamle passaten og det gjør seg meget bra sammen med senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2008 Kun 19" som er interessant... beklager!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2008 Bruk heller litt penger på å lakke ned du - tror felgene kommer mer til rette da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 31, 2008 synes også de felgene der passer utrolig godt på bilen din, bare lakke helt ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 1, 2008 Ok, ja kanskje det.. men tror kanskje rs6 felgen blir enda finere på bilen altså... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...