Jeg har 19"rs4 typ2.. vil ha andre..bytte??

Anbefalte innlegg

et35, boltsirkel 5*112... 235/35 Falken fk452 dekk..ubetydelig brukt alt sammen i et par mnd. Vurderer å bytte i andre 19" da jeg ikke syns de kledde bilen min mer enn passe godt!! RS6 er veldig interessant... kom med forslag=)

Resize Wizard-2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye snakker vi om i pris hvis du vil selge, eller er det kun byttehandel som er aktuelt??

Hvordan vil ET35 være på en Golf V med 45mm senk??

-JM-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye snakker vi om i pris hvis du vil selge, eller er det kun byttehandel som er aktuelt??

Hvordan vil ET35 være på en Golf V med 45mm senk??

-JM-

Det er kun byttehandel som er interessant, så fremt jeg ikke finner noen andre som skal selges.. da kan det være aktuelt.. pris har jeg ikke tenkt på...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke aktuelt med 18" ?

Har orginale ASA hjul, kjøpt i sept i fjor, 5x112 ET35 225/40-18

e267575b3ee8f3068a6ed80a83490576.jpg

Hadde samme størrelse på gamle passaten og det gjør seg meget bra sammen med senk

3546bad700f0c2a007169f60908892c5.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun 19" som er interessant... beklager!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk heller litt penger på å lakke ned du - tror felgene kommer mer til rette da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes også de felgene der passer utrolig godt på bilen din, bare lakke helt ned :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, ja kanskje det.. men tror kanskje rs6 felgen blir enda finere på bilen altså...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.