#1 Skrevet Mai 30, 2008 Er "Kongene av campingplassen" klare...?! Jeg roper ut et nødskrik om hjelp. Det har seg nemlig slik at jeg i skrivende stund, midt uti tjukkeste Skagerak, har blitt eier av en stusselig, dog morsom, veteran ('77) Astral 440 Shadow campingvogn Problemet mitt? Jeg har ingen krok på bilen min!! Har du? Som kompensasjon kan jeg jo love bort soveplass så sant du har et støynivå under smertegrense i db, og jeg betaler selvfølgelig for ekstraforbruk av bensin (vogna veier ca 700kg). Vogna hentes i Kongsberg torsdag og parkeres på Konnerud, Drammen, der den gjøres klar for avreise til Våler fredag Anyone? Gry 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2008 Noen..? Ta gjerne kontakt på 47.39.60.51 hvis du har et forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2008 Skal vurdere det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2008 Fixed! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...