#1 Skrevet Mai 30, 2008 Noen som vet om det er muligheter for å ettermontere : dette gjelder da Audi A6 - Cruisekontroll ? - Ryggesensor ? - Kjørecomputer ? Hva må til ? ca. pris ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2008 Tror møller gjør dette for en ikke så dyr pris.. Men om det var svaret veit jeg ikke:P Tror det var en her som gjorde dette for rundt 1500 ink alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2008 mener og hørt tidligere at dette ikke skulle være en stor operasjon, men gjenstår å se... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2008 Er vel bytting av blinklyshendelen til en med cruisecontrol + omprogrammering av styreenhet ser jeg for meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2008 Jeg har bygd på cruicecontrol på 02 passat'en min. Skal være samme jobb som på A6. Fulgte beskrivelsen i dette innlegget. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=118662&highlight=cruisecontroll Siste svar fra meg viser delenr og pris for ettermonteringsettet jeg kjøpte hos Bodø Bil (Møller) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2008 Supert ! da blir det cruisekontroll i nærmeste fremtid... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 31, 2008 Noen som vet hva som skal til for ettermontere ryggesensorer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 2, 2008 ingen som vet ???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 2, 2008 Sjekk http://www.kufatec.de/shop/index.php/cat/c39_A6---4B.html/page/2. I tillegg trenger du vel plast nedest på støtfangeren med hull, og litt programmering med VAG-COM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 2, 2008 kommer an på hvilken A6, hvis du går for eldre enn facelift må du bytte hele fangeren bak. på facelift er den "todelt" og er bare å bytte den plastleppa nederst (for å dytte inn sensorene i) holder på med å installere dette selv, kommer en liten DIY snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 2, 2008 kommer an på hvilken A6, hvis du går for eldre enn facelift må du bytte hele fangeren bak. på facelift er den "todelt" og er bare å bytte den plastleppa nederst (for å dytte inn sensorene i) holder på med å installere dette selv, kommer en liten DIY snart Supert !! gi et hint da den er ferdig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 2, 2008 Hvis A6en er en 98 f.eks. så er det mulig at den har vaierstyrt gasspjeld, og da er det ikke så enkelt som å programmere inn en cruisecontrol. Med andre ord, litt mer info om bilen hadde vært veldig greit! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 4, 2008 Hvis A6en er en 98 f.eks. så er det mulig at den har vaierstyrt gasspjeld, og da er det ikke så enkelt som å programmere inn en cruisecontrol. Med andre ord, litt mer info om bilen hadde vært veldig greit! Har ikke kjøpt noe bil enda, men er på jakt etter 2002-05 modellen.. så tenkte jeg at dette med ettermontering av Cruisekontroll/ryggesensorer/kjørecomputer hadde vært kjekt å vite, da det så ekstremt mange audier som er dårlig utstyrt når det gjelder ekstrautstyr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 8, 2009 har nå ettermontert både cruisekontroll og org. ryggesensorer.. har enda ikke rukket å få programert cruisekontrollen med vag-com... kjøpte alt fra kufatec.. men det var ang. ryggesensorene jeg har et spørsmål... må den programmeres med vag-com ? for den oppførerer seg rart, den kan finne på å pipe selv om det ikke er noe bak... og av og til så virker det som den fungerer normalt... tips om hva det kan være ? lurer også på et tysk ord i forbindelse med kablingen av ryggesensorene... Dauerplus.. noen som vet hva dette betyr ? Hvis dette kan være noe til hjelp, så har jeg koblet meg inn på Zündungsplus - tenning +12v RF-Rückfahrsignal - ryggesignal +12v masse - jording -12v Dauerplus - vet ikke hva dette er, men virker som den må ha +12v Anhangerkupplung - tilhengerfeste, men ikke tilkoblet noe Gala - Gala signal k-line - k-line diagnose Can Low - can low bak radio Can high - can high bak radio Tips mottas med glede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 9, 2009 Dette fant jeg ut av selv... hadde montert selve ryggesensorene på feil plass: rolleyes siden det er 2 forskjellige delenr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...