Anbefalte innlegg

Mulig en slik kan hjelpe om du tilnærmet konstand kjører med den. Men om du har en del avleiringer så bør man vel heller trå til med hardere lut:

 

Jeg anbefaler heller at du av og til (feks en gang i året) kjører med denne http://www.bilxtra.no/?ItemId=4268. Har selv brukt slik hver gang jeg har kjøpt bil, og på enkelte biler har jeg merket en viss effektøkning. Diselbiler er mye mer kresne på dysene en folk flest tenker på.

 

Har en gammel lastebil som jeg nettopp har byttet toppakning på. Tok ut dysene og sjekket dem. En av dysene hadde 3 av 4 dysehull helt tett. Det siste åpne hullet ga fra seg en skikkelig stråle og ikke en flott forstøvet dusj. Når de først er tettet er de helt umulige å få opp så jeg måtte kjøpe ny dysespiss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en gammel Mercedes diesel. Den hadde ganske heftig dieselrakling, men etter en kontroll og overhaling av dyser med bytte av dysespisser og justering av åpningstrykk går motoren nå helt mykt og pent. Det har stor betydning hvilken tilstand dysene er i!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.