#1 Skrevet Mai 31, 2008 Vurderer nå å kjøpe meg en Audi A6 Avant 1,9 TDI, og skal se på en rett over helgen.. Hva er det jeg burde se etter når det gjelder feil/svakheter på disse bilene ? Når ble det tatt facelift på disse bilene ? 2001 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2008 sentrallås, display til kjørecomputer, multilink, vindusheis har også vært problemer på noen av disse bilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2008 Vurderer nå å kjøpe meg en Audi A6 Avant 1,9 TDI, og skal se på en rett over helgen..Hva er det jeg burde se etter når det gjelder feil/svakheter på disse bilene ? Når ble det tatt facelift på disse bilene ? 2001 ? Facelift kom på 2002 modellene. Du bør se på det som nevnt over, tankgiver har også vært en gjenganger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2008 samt knaking/piping fra rattaksling og eller slepering i rattet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2008 Facelift kom på 2002 modellene. noen spesiell mnd i 2002 hvor faceliften kom ? Hva er ev. forskjellen på før og etter ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2008 Sinkslipp ved de nedre dørlistene er også har også vært et problem. Også vanlig at microbrytere i låsekassene tar kvelden, så sjekk at kupelyset fungerer ved åpning av hver av dørene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 31, 2008 det man først ser på facelift er andre blinklys på skjermene og andre baklykter og lysgreia rund skiltet, klare glass på tåkelysene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 31, 2008 sinkslipp er det samme som rust... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 31, 2008 noen spesiell mnd i 2002 hvor faceliften kom ? Hva er ev. forskjellen på før og etter ? Facelift ble innført fra produksjonsstart av 2002-modellen, dvs 1/8-01. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...