Anbefalte innlegg

Passer dårlig for meg på onsdag... Passer vel bra for de som begynner å bli nervøse for å bli passert på sammenlagtlista? ;)

Årets julepoker står for døren på onsdag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer dårlig for meg på onsdag... Passer vel bra for de som begynner å bli nervøse for å bli passert på sammenlagtlista? ;)

Årets julepoker står for døren på onsdag

Kommer ikke høyere på resultatlisten med å være eplekjekk. Det er oppmøte som gjelder...hehe :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arne,

er det farlig å bli med?

Noe sier meg at dere blir VILLMENN på banen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir kjøring på onsdag, jeg kommer ihvertfall til å møte opp. Vet ikke helt om jeg skal kjøre selv, klarte å dra på meg en mollbosykdom da jeg var hjemme hos familien på andre enden av danskebåten. Må se ann formen litt og sånn, men alle andre er ihvertfall velkommen til å ta seg et par runder :)

Ola: Det er faktisk ikke så farlig som det høres ut som. Tror de fleste her er flinke til å være rappkjeftet, men etter hva jeg har sett selv (til tross for svekket syn) så oppfører de seg ganske bra på banen. Men det finnes jo alltid enkelte unntak hvor folk ikke er "helt" villige til å kjøre som de egentlig skal ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å henge seg på det Ola..... Jeg kommer : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller, håper jeg får mindre ondt i armene nå enn det jeg gjorde etter Oslo kjøringen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle ta meg en tur jeg også. Alltid gøy å kjøre go-kart.

Trenger bare litt hjelp med å finne frem. Er det noen som har en veibeskrivelse? Å finne Drammen blir ikke noe problem, men det blir kansje litt være med go-kart banen, eventuelt er det noen fra Oslo som jeg kan henge meg på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Ørjan, møt på Esso ved Rikshospitalet 19:15 i morgen og heng på utover

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det Arne. Sees i morgen. : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan desverre ikke i morgen

pga familiemiddag. :(

Men dere får hygge dere!

Er jo en haug her østpå jeg ser

på vintertreffet : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye mennesker i dag! : ja :

Får se hvem som stikker av med flest poeng denne runden da, Drammen eller Oslo? :D

Personlig prøver jeg å lette meg selv så mye som mulig. Er sikker på at jeg har hostet opp over en liter med gammal sneip de siste dagene. Og tilsvarende mengde sagflis ut av nesa. Og med bare to skiver innabords i dag (pleier å være et halvt brød ved disse tider) tipper jeg burde klare å forbedre meg med 3-4% :D

Cya! Wrooom : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må beklage gutter.

Fattern har tatt med seg laptopen på fjellet og jeg har ikke excel eller noe installasjons cd tilgjengelig her nå. Så dere må vente litt med resultatene.

Kan jo lekke ut litt informasjon da. Tom Rune satt ny rekord på raskeste heat og jeg har satt standarden for powerdrifting med gokart. Kun to hjul i sjikanen før tunellen!! Noen som tok bilde? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer Tom Rune med ny klubbrekord (22,417) den kommer til å stå en stund tror jeg. Bra oppmøte tross juleferie (ikke alle var i form...hehe) Benytter samtidig anledningen til å ønske alle GODT NYTT ÅR

Ps.. Gleder meg til bildene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg bare kladdet litt sammen her, kort oversikt over resultatet.

1. Heat.

Yngve Hansen

Tom-Rune Birkelund

Kenneth Jensen

Arne Waadeland

Lars Olav Tveito

Kristian L. Johnsen (måtte gi seg tidligere pga. dårlig form?)

Ørjan Andreassen

Stein Ove Prestmo

2. Heat.

Tom-Rune Birkelund

Yngve Hansen

Arne Waadeland

Lars Olav Tveito

Kenneth Jensen

Ørjan Andreassen

Stein Ove Prestmo

Petter Håvelsen (tok over for Kristian)

Sluttresultat.

Tom-Rune Birkelund

Yngve Hansen

Arne Waadeland

Kenneth Jensen

Lars Olav Tveito

Ørjan Andreassen

Kristian L. Johnsen

Stein Ove Prestmo

Petter Håvelsen

Håper jeg får tilgang til excel snart, så jeg får lagt over tallene i skjemaene der. Men her har dere ihvertfall litt å tygge over til neste gang vi skal kjøre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer Tom Rune med ny klubbrekord (22,417) den kommer til å stå en stund tror jeg. Bra oppmøte tross juleferie (ikke alle var i form...hehe) Benytter samtidig anledningen til å ønske alle GODT NYTT ÅR

Takker og bukker :glad:

Var like morro å kjøre i dag selvom 1.heat gikk noe trått, mulig juleribba

satt igjen litt ..eller kanskje det var alkoholen..

Blir en ekstra "pinne" på nyttårsaften nå!:)

Godt nytt år til alle!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Formen er bedre nå ;)

Var ikke helt prima med noen dager på flaska for så å boltre seg i hjelm og ustabil kart :D :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker :glad:

Var like morro å kjøre i dag selvom 1.heat gikk noe trått, mulig juleribba

satt igjen litt ..eller kanskje det var alkoholen..

Blir en ekstra "pinne" på nyttårsaften nå!:)

Godt nytt år til alle!

Jeg synes første heat var veldig artig å med deg. Tror det er første gang jeg har ligget i halen på noen/hatt noen i halen i ti runder! Dumme meg som slapp deg forbi på siste runde når jeg hadde ledelsen : dum : Men du har jo kjørt bedre enn meg alle de andre gangene, så det skulle vel bare mangle? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes første heat var veldig artig å med deg. Tror det er første gang jeg har ligget i halen på noen/hatt noen i halen i ti runder! Dumme meg som slapp deg forbi på siste runde når jeg hadde ledelsen : dum : Men du har jo kjørt bedre enn meg alle de andre gangene, så det skulle vel bare mangle? :)

Ja det var morro, var intens kniving i mange runder der ja : smil : Jeg slapp forbi deg og du slapp forbi meg..enkelt og greit :nana: Var bare flaks at jeg snappet tiden din på den siste runden. Har man en bak så er det jo greit å legge seg til side og slippe forbi, er jo kanskje best for begge parter, for da konsentrerer man seg på å kjøre fort istedenfor den man har foran eller bak : vinke : Neste gang skal jeg ta det rolig i pitlane..holdt på å kjøre ned han som jobber der : flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stengt etter rapport fra Kenneth Jensen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.