Anbefalte innlegg

Bjørn (Badow...), tar du turen? ... så tar du med "tingen"? Så får vi en runde på gocart'en samtidig så vi får parkert disse gutta... :P hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn (Badow...), tar du turen? ... så tar du med "tingen"? Så får vi en runde på gocart'en samtidig så vi får parkert disse gutta... :P hehe
Dream on rookie : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dream on rookie : haha :

hihi... Du får ta deg turen til en ordentlig bane her i Andebu til sommeren ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hihi... Du får ta deg turen til en ordentlig bane her i Andebu til sommeren ;)

Kjør fra deg før og prøver igjen Andreas ;) Hehe :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KRS... Ta med deg Østfoldbanden og ta styremøtet på VIP rommet før dere blir med å kjøre gokart da!

Edit:

I løpet av nyåret har jeg lyst til å prøve noen å kjøre på noen andre baner rundt omkring. Regner med at vi holder gokart kjøringa gående frem mot første banetreffet (på asfalt) i VACN regi.

En kolonnekjøring til Andebu gjør ikke meg noe, men helst etter at jeg har fått tilbake lappen da :)

Et par runder i Oslo gjør nok ikke vondt det heller!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør fra deg før og prøver igjen Andreas ;) Hehe :nana:

Ja, du er med innover nå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen gi en gateadresse (til GPSen) eller forklare hvor dette ligger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen gi en gateadresse (til GPSen) eller forklare hvor dette ligger?

Adressen er Austadgata 21, 3044 Drammen. Når du kommer sørfra på E18, ta av rett før motorveibrua og kjør til høyre i første rundkjøring og til venstre i neste rundkjøring. Deretter rett fram gjennom et lyskryss, ta til venstre i neste lyskryss. (Du har Maxi på venstre hånd rett før lyskryss nr 2.) Ta så til venstre igjen, da har du Bowling1 ca 300 m rett frem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden denne tråden har tatt helt over, så kan vi jo like gjerne holde oss her :)

Har snakket med en kar på Bowling1 & Gokart nå ang. en rabattavtale. Akkurat nå utvikler de et klippekortsystem med hver 5. heat gratis, men da jeg forklarte sitiasjonen med cup'en og klubben så ble vi enige om å kanskje finne en annen løsning på det. Vet ikke om vi rekker å finne en løsning på det før vi skal kjøre i morgen, men hvis vi f.eks avtaler at vi kjører annenhver onsdag fremover mot sommeren så blir det sikkert litt gunstigere priser enn det vi har nå. Ikke at jeg sliter med å betale 200,- for litt morro, men rabatter liker jo alle :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for en fin kveld. Ny rekord i antall oppmøtte (11 stk!) Mange som kjørte bedre nå enn sist, mens jeg klarte kun å kjøre fra lommeboka : bh :

BTW: Det ser nesten ut som om det blir kjøring i Oslo snart. (Se egen tråd på Oslos sider) : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra oppmøte ja. Fikk dratt av et halvsekund på tida mi jeg også, så det går da litt framover. Har forresten lagt ut noen bilder i mediaforumet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stjeler dere idèen hæ?? Makan! Håper ikke det gir resultater for oppmøtet her i Drammen da, synes det er veldig hyggelig å se kjente og ukjente fjes for en omgang morro på banen.

Jeg har ihvertfall tatt meg bryet til å legge ut resultatlista i .xls format. Har som vanlig ikke hatt noen til å lese korrektur for meg, så om dere finner noe muffins, rop ut!

http://www.inmotionracing.com/VACN,%20Drammen%20Gokart%20Cup%202004.12.15.xls

Tom Rune var 0.004 sekunder unna å sette ny banerekord. Ikke værst! : ja :

Arne har tatt over førsteplassen på sammenlagt resultat etter noe laber prestasjon av Yngve, det må vi ta tak i. Har selv sunket fra 3. til 5. plass :(

Andreas, du må skille mellom gokart og Audi! Du får ikke bonuspoeng for å flise Lars Thomas og meg :P

Bonuspoeng skulle jeg heller gitt til Lars Thomas siden han tok seg bryet med å kjøre meg et godt stykke hjemover. Det liker vi! : ja :

Og til alle andre som leser denne tråden som ikke var med i dag, vi får mulighet for å kvalifisere oss til å bli med på Race of Champions, en liten fin turnering hvor man får kjøre mot Tommy Rustad og Henning Solberg bl.a. Kommer tilbake til dette når jeg har fått mer info om dette.

Hvem er klare for neste runde? Onsdag i romjula, 29.12.04? Blir kl. 20.00 som denne gangen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arne har tatt over førsteplassen på sammenlagt resultat etter noe laber prestasjon av Yngve, det må vi ta tak i.
:tilber::tilber::tilber:: smil :: ja ::nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, HE-Man bildet gjorde seg godt i dag ja! Men både Tom Rune og Truls Kristian ser ut til å spise seg ganske godt innover. Ligger bare et par poeng bak, med 2 heat mindre kjørt. Farlig farlig!

Siden gokart er noe av det eneste jeg har lov til å kjøre med fire hjul trenger jeg nok et par timers tid på banen for å få opp dampen litt. Håper jeg kommer sterkere tilbake neste gang. Ligger jevnt over stabilt midt på treet. Det blir ikke no premie av sånt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, kanskje det... Men det er ikke noen spesielle fridager i jula i år, alt går som normalt, så da lurte jeg på hvordan stemningen var for å ha litt romjuls gokart. Hvis ikke så blir det 05.01.2005...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo liksom planlagt ferie, da...

Men da må den legges om :D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med...regner jeg med. Skal ihvertfall jobbe i jula så da passer det fint med litt gokart på kveldstid.

Takk for en hyggelig kveld. Eneste som var surt var de 4 tusendelene unna rekord, skulle ikke kjørt ned en grandis på høykant før jeg dro : bh :

:D:D

Morro med bilder! : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å gjøre det enda litt mer irriterende, det var ikke fire hundredeler, men tusendeler :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arne har tatt over førsteplassen på sammenlagt resultat etter noe laber prestasjon av Yngve, det må vi ta tak i.

Dette er helt klart for dårlig. Her kreves det alvorlig skjerping fra min side. Får komme sterkere tilbake neste gang.

Er det å betrakte som juks å tjuvtrene utenom cupen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er helt klart for dårlig. Her kreves det alvorlig skjerping fra min side. Får komme sterkere tilbake neste gang.

Er det å betrakte som juks å tjuvtrene utenom cupen?

Ikke så lenge du er medlem av Drammen lokallag ;) -da godtar juryen det! :D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser helt klart at jeg trenger hjelp fra Vestfold lokallag her. Gutter dere har med å stille opp neste gang! Det er en ordre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke juks å trene, men det er jo klart en fordel for oss som ikke bor så langt unna. Jeg er sikkert ikke den eneste som sliter med optimalt sporvalg/hastighet i enkelte svinger.

Håper på hardere konkurranse fra Vestfold (selv om han eneste derfra slo meg bra!) neste gang. Og kanskje noen fra Østfoldbanden tar turen også? Det hadde vært kult!

Har forresten reservert banen onsdag 29.12.2004 fra kl. 20.00!

Be there :D

Håper at det er blitt en ordning på rabattavtalen til den tid. Kommer tilbake til det når jeg har hørt noe mer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med jeg kommer, men det kan være det blir andre planer i jula.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.