#1 Skrevet Mai 31, 2008 Vet noen hvor lakk koden står i typ 85 coupe quattro??? Klarer ikke finne den: klø : Jesper Graff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2008 Vet noen hvor lakk koden står i typ 85 coupe quattro???Klarer ikke finne den: klø : Jesper Graff sett på innsiden av bakluken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2008 sett på innsiden av bakluken? Jeg har sett der flere ganger:P Men kan godt hende jeg har oversett den da: klø : hmmm! JG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2008 Er vel en liten kvit teipbit, har vertfall det på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2008 Er vel en liten kvit teipbit, har vertfall det på min. Og den satt på bakluka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2008 Og den satt på bakluka? Ja på innsiden. Kan jo hende at den er løsna å reist sin vei da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 31, 2008 Ja på innsiden. Kan jo hende at den er løsna å reist sin vei da... Det hadde vært veldig typisk min flaks kjenner jeg: bh : Sånn er det hver gang:P haha Jaja. Får bare søke den opp med sånn avleser maskin da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 31, 2008 Slik sitter den på min: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 31, 2008 Vet noen hvor lakk koden står i typ 85 coupe quattro???Klarer ikke finne den: klø : Jesper Graff Den samme hvite lappen som mangler fra ditt koffertlokk, sitter også på side 2 i serviceheftet til bilen din. Post et ordentlig bra bilde av bilen din, så greier vi vel sikkert å kjenne igjen fargen, hvis fargen er original da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 31, 2008 Kan ta et til imorgen hvis de ikke er gode nok. Sjekka bak i lokket. Fant ingenting:confused: UFF JG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 1, 2008 Ser ut som du har LB7V, samme som gamlebilen min og orginalfargen på Coupen jeg har nå.. Enig Per ? Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 1, 2008 Ser ut som du har LB7V, samme som gamlebilen min og orginalfargen på Coupen jeg har nå.. Enig Per ? Ole Kristian Jeg vet ikke... Kan se ut som LY9Y (Satin Schwarz Metallic) som jeg har på min bil. Jeg syns bildene ikke var helt topp, er det en svart metallic, eller er den mørke grå, Jesper? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 1, 2008 Hva med å ta med chassisnr til møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 1, 2008 Den er mer mørkegrå enn helt svart: klø : Vanskelig farge egentlig. Men aner jeg en eim av autisme her? Lakkoder i hodet begynner å bli bra autistisk;) Men takk: smil : Skal en tur på Erling Rød imorgen. Så kan kanskje klare å spore opp lakkoden der:) Uansett er det firma i Askim som kan scanne den og finne korrekt! Hva syntes dere jeg burde gjøre?? Kan prøve å få tatt noen bedre bilder av ho snart! JG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 2, 2008 Men aner jeg en eim av autisme her? Lakkoder i hodet begynner å bli bra autistisk;) Jeg dobbeltsjekket før jeg postet, jeg var nemlig ikke helt sikker på om jeg husket riktig kode... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 2, 2008 Hehe:p Det er bra;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 2, 2008 Hehe:pDet er bra;) Man husker da lakkkoden på bilen sin:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 2, 2008 Tja, jeg husker ikke koden på A6en min, og Cqens kode var jeg usikker på, til tross for at jeg har eid bilen i over 6 år... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 2, 2008 Tja, jeg husker ikke koden på A6en min, og Cqens kode var jeg usikker på, til tross for at jeg har eid bilen i over 6 år... Sjokkerende:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...