#1 Skrevet Mai 31, 2008 her kan dere som har tatt bilder legge ut det. tusen takk for en kjempe flott dag og alle som kom. dette blir tatt igjen til neste år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2008 "][/url] "][/url] "][/url] "][/url] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2008 "][/url] "][/url] "][/url] "][/url] "][/url] Det var mine.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2008 Kan legge ut bildene jeg tok, er ikke noe proffe bilder, men er tatt med ganske stor oppløsning, hvis noen ønsker større kopier av bildene er det bare å sende en pm så kan jeg sende på mail eller slenge ut på web;) Link til album Noen bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2008 Noen flere: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2008 Enda flere: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 31, 2008 Eeeeeenda flere: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 31, 2008 Blir aaaaldri ferdig: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 31, 2008 Litt flere: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 31, 2008 Siste: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 31, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 31, 2008 Noen fra meg å. Digga urq'en. Og treffets kuleste felger. Alle bildene.. http://vagner.jeje.je/bilder/album478?page=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 31, 2008 Meget bra treff... og fint vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 31, 2008 Fy f.... den sorte urquattro`n var DEILIG!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 31, 2008 Fy f.... den sorte urquattro`n var DEILIG!!! x 2... Kan ikke si at lysten på urQuattro har blitt noe mindre akkurat.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 31, 2008 Det er veldig mye fine biler i klubben vår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 31, 2008 Ja her var det mye bra.Til og med av min bil. Gøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 31, 2008 Noen bilder fra meg HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 31, 2008 mye fine biler der gitt og mye fine bilder.savner å være på treff jeg,men men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 31, 2008 mye fine biler der gitt og mye fine bilder.savner å være på treff jeg,men men Sånn går det når du svikter og kjøper deg VOLVO vet du. Men du er da fortsatt medlem. Så hvem har sakt du ikke kan komme på treff? Hvis du savner det er det da bare å møte opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 31, 2008 Maaange fine bil(d)er der ja Skal si den A5'en til Peik var blank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 1, 2008 x 2... Kan ikke si at lysten på urQuattro har blitt noe mindre akkurat.... Hvem eier denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 1, 2008 Finner at eieren er Frode Bakken. Meget pen bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 1, 2008 Veldig mye flott sørafor ja:) absolutt.... heldig med været var dere også... Frode med urquattroen skal få en stjerne fra meg.fyyy den så strøken ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 1, 2008 Her kommer det noen bilder fra oss… Oversiktsbilde med klubbvogna i bakgrunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...