#51 Skrevet Juni 1, 2008 Egil Rønning, fra Alvdal Skulle jammen stilt ut likevel jeg da....men Skjåk er kanskje ikke såå mye lenger unna.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 1, 2008 Så noen av TT`en til Aasen. Først et bildet der han har klart og kjøre seg litt fast:p Både høyre forhjul og venstre bakhjul hanh i lufta. Løsningen ble og jekke opp bilen for så og legge en STOR stein under forhjulet. Da kom han seg løs: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juni 1, 2008 Skulle jammen stilt ut likevel jeg da....men Skjåk er kanskje ikke såå mye lenger unna.. Egil kjørte 33 mil for å komme på Oslo treffet.. Vet ikke hvor langt det er fra Skjåk jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juni 1, 2008 Flere av TT`en til Aasen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juni 1, 2008 Egil kjørte 33 mil for å komme på Oslo treffet.. Vet ikke hvor langt det er fra Skjåk jeg... 38.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 1, 2008 Fremdeles TT`en fra Hagan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 1, 2008 38.. Der ser du når du parkerer utenfor treffet og sniker deg igjennom skogen for å komme inn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juni 1, 2008 Ble endel bilder av TT`en;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 1, 2008 En rundet til med TT. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juni 1, 2008 Og et siste for i kveld, kommer flere i morgen, men nå er det natta her. "A4 B6 møter TT" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juni 1, 2008 Der ser du når du parkerer utenfor treffet og sniker deg igjennom skogen for å komme inn... Aarrgh, sant så sant Sorry mer OT: Kjørte forresten videre til Halden etter treffet og har kommet tilbake oppi dala igjen nå. Teller`n på bilen viser 81 kjørte mil i helga og det er fortsatt minst 5 liter igjen på 50 liters-tanken... Fint lite forbruk dêt tross 3 pers i bilen, bagasje og 130-140 km/t i lengre perioder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juni 1, 2008 Takk for en fin men varm dag Fikk tatt endel gode bilder av bilen og en god og rød nakke på kjøpet Knall fine bilder Ørjan Et par jeg ble veldig fornøyd med av min. Prøvde ta noen med resten av gruppa på men de ble urukelige desverre:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juni 1, 2008 Takk for en fin men varm dag Fikk tatt endel gode bilder av bilen og en god og rød nakke på kjøpet Knall fine bilder Ørjan Et par jeg ble veldig fornøyd med av min. Prøvde ta noen med resten av gruppa på men de ble urukelige desverre:o Veldig nydelig bil!!! Og de felgene var smooth Litt nervøs når du kjørte gjennom grusen ja? hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juni 1, 2008 Her kommer noen av mine. Kommer noen til i morra men gidder ikke laste opp flere nå. På tide å sove litt. http://s170.photobucket.com/albums/u257/Kong-Erik/VACN%20Feiring/ Ett jeg synes var litt kult. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juni 2, 2008 utrolig fine bilder! skulle gjerne vært der men måtte hjelpe en kompis med å flytte:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juni 2, 2008 http://s170.photobucket.com/albums/u257/Kong-Erik/VACN%20Feiring/?action=view¤t=IMG_0068.jpg Uten tvil beste bilde på hele shooten, kanskje etter Jan-Tore da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juni 2, 2008 Her kommer noen bilder fra meg Støver litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juni 2, 2008 Her kommer det enda fler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juni 2, 2008 Flere bilder kommer nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juni 2, 2008 Her er det lenge før det blir tomt for bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juni 2, 2008 Flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juni 2, 2008 De siste fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Juni 2, 2008 Her kommer noen av mine. Kommer noen til i morra men gidder ikke laste opp flere nå. På tide å sove litt. http://s170.photobucket.com/albums/u257/Kong-Erik/VACN%20Feiring/ Ett jeg synes var litt kult. Mye fine bilder der knut-Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Juni 2, 2008 Her fant jeg flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Juni 2, 2008 Så et par av Ståle sin S4 med den stollte eier ved siden av og lett poserende på det siste bildet: haha : Veldig bra...Likte siste bilde,flott:klapp: flink dere er til å ta bilder ...Imponert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...