#1 Skrevet Mai 31, 2008 Farken sitter her og klør meg i hode. husker ikke hvordan jeg demonterte dørtrekket på bilen. Har gjørt det for et halt år siden,men nå tja.. tror jeg har fått alzheimer:P Har tatt av skruvene på enden av dørtrekke,men hva mere var det ?? Første gangen jeg har hatt problem med dørtrekket: bråk : Så noen som har gjort det før som kan hjlpe meg ?? vet det skal være tråd om dette her en eller anen plass men finner den ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2008 Dette er jo VAG, så bare å finne skruene til dørhåndtaket, løsne det og så bare røske av hele dritten.. VAG = klips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2008 det er bare å løfte det oppover så er det av;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2008 nei dørtrekkene på caben min sitter dønn fast,må være noe jg har glemt å løsne: rolleyes Nå har jeg løftet så jeg blir grønn og det går ikke ann å trekke det rett frem helle,har hatt to personer til å hjelpe meg dette.føler meg helt grønn her,var jo av med dørtrekka i fjor jo: bh : dette har jeg gjort: tatt av skruvene som første bilde viser,og tatt av dørhåndtaket. MÅ ha av dørtrekene i dag: mad : Så gutter hva er det jeg gjør galt?? lover at det nytter ikke å løfte opp her:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2008 du må skru løs håntakene der elvindubryterne og speiljusterings bryteren sitter. under dette er det skrudd fast 2 kroker som må løsnes for å få av dørtrekket. på bildet ser du kroken som må av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2008 ahaaaa... thanks torgeir;) ska ut å se om å finn ut kåss æ løstne det me en gang) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 1, 2008 å husk det er umbrakoskruer dørarmlenene er festa med, så du trenger umbrakonøkkel, husker ikke akkurat nå hvor stor nøkkel som trengs men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 1, 2008 da vart det løsning;) endelig!!!da er alt klart til lakkering da aventer jeg at gubbe skal komme hjem å lakkere til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 1, 2008 hahg det var den ja. den samma har jeg, men tenkte ikke på den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 1, 2008 hahg det var den ja. den samma har jeg, men tenkte ikke på den! hehe... kan ikke huske alt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...