Anbefalte innlegg

Farken sitter her og klør meg i hode. husker ikke hvordan jeg demonterte dørtrekket på bilen. Har gjørt det for et halt år siden,men nå tja.. tror jeg har fått alzheimer:P

Har tatt av skruvene på enden av dørtrekke,men hva mere var det ?? Første gangen jeg har hatt problem med dørtrekket: bråk :

Så noen som har gjort det før som kan hjlpe meg ??:o

vet det skal være tråd om dette her en eller anen plass men finner den ikke : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo VAG, så bare å finne skruene til dørhåndtaket, løsne det og så bare røske av hele dritten.. VAG = klips :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er bare å løfte det oppover så er det av;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei dørtrekkene på caben min sitter dønn fast,må være noe jg har glemt å løsne: rolleyes

Nå har jeg løftet så jeg blir grønn og det går ikke ann å trekke det rett frem helle,har hatt to personer til å hjelpe meg dette.føler meg helt grønn her,var jo av med dørtrekka i fjor jo: bh :

dette har jeg gjort:

tatt av skruvene som første bilde viser,og tatt av dørhåndtaket. MÅ ha av dørtrekene i dag: mad :

Så gutter hva er det jeg gjør galt?? lover at det nytter ikke å løfte opp her:o

Foto581.jpg

Foto582.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må skru løs håntakene der elvindubryterne og speiljusterings bryteren sitter. under dette er det skrudd fast 2 kroker som må løsnes for å få av dørtrekket. på bildet ser du kroken som må av.

IMG_0675.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahaaaa... thanks torgeir;) ska ut å se om å finn ut kåss æ løstne det me en gang)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

å husk det er umbrakoskruer dørarmlenene er festa med, så du trenger umbrakonøkkel, husker ikke akkurat nå hvor stor nøkkel som trengs men.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da vart det løsning;) endelig!!!da er alt klart til lakkering ;) da aventer jeg at gubbe skal komme hjem å lakkere til meg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahg det var den ja. den samma har jeg, men tenkte ikke på den! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahg det var den ja. den samma har jeg, men tenkte ikke på den! :P

hehe... kan ikke huske alt;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.