#1 Skrevet Mai 31, 2008 Da har det årlige Flåklypa løpet gått av stabelen IGJEN! Og her var det mange godbiter!!! Pga intens øldrikking og biler som hadde nedoverbakke og hastverk, så ble det ikke noe særlig god kvalitet over bildene, men slenger ut noen bilder her alikevel:p Bildene er Desverre tatt av mitt D40 kamera med drittlinsa! © Arnstein Sperstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2008 © Arnstein Sperstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2008 Drar litt kjensel på den blå Mustangen, men ikke fyren som kjører, vet du noe om den?? Fine bilder likevel da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2008 Drar litt kjensel på den blå Mustangen, men ikke fyren som kjører, vet du noe om den?? Fine bilder likevel da nei desverre. Står sikker på startisten. Skal skjekke i morgen. jo takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2008 142`n er til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 31, 2008 Måtte springe ut i veien når jeg fikk øye på 4 ringer etter veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 31, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 31, 2008 NAF var også til stede! Bobla ble et ufrivillig offer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 31, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 31, 2008 en siste GODBIT(!) © Arnstein Sperstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 31, 2008 Mye snadder der! Syns bildene ble brae jeg, selv med "drittlinsen" og "intens øldrikking": smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 1, 2008 Mye snadder der! Syns bildene ble brae jeg, selv med "drittlinsen" og "intens øldrikking": smil : Jo takk for det:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 1, 2008 Hva er poenget med denne type "visir"? Være sikker på å fange opp så mye småkryp som mulig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 1, 2008 Hva er poenget med denne type "visir"? Være sikker på å fange opp så mye småkryp som mulig? Mener at det blir vindtett(!!!) Luften sammler seg innni der og da blir det fullt og presser all annen luft som kommer mot seg ut på sidene. Mener jeg og hukse: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 1, 2008 Drar litt kjensel på den blå Mustangen, men ikke fyren som kjører, vet du noe om den?? Fine bilder likevel da Nr; 127 svein olsen, frogner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 1, 2008 Mener at det blir vindtett(!!!) Luften sammler seg innni der og da blir det fullt og presser all annen luft som kommer mot seg ut på sidene. Mener jeg og hukse: klø : Stemmer det, det blir en luftpute inni der som faktisk holder krypdyr osv unna! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 1, 2008 Uff, jeg angrer bittelitt på at jeg reiste bort i helga, når jeg så hvor mye liv det var i Lom sentrum i går... Jeg har bare ett ønske, og det er at Il Tempo Gigante stiller opp på 20-årsjubileet! Etter hva jeg skjønte i GD, er det i 2011. Det hadde vært noe om Caprino jr. hadde gått i sin fars fotspor fra første arrangering i 1991, og stilt opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 2, 2008 Uff, jeg angrer bittelitt på at jeg reiste bort i helga, når jeg så hvor mye liv det var i Lom sentrum i går...Jeg har bare ett ønske, og det er at Il Tempo Gigante stiller opp på 20-årsjubileet! Etter hva jeg skjønte i GD, er det i 2011. Det hadde vært noe om Caprino jr. hadde gått i sin fars fotspor fra første arrangering i 1991, og stilt opp igjen Jepp det hadde vært noe!! tro det eller ei! Jeg husker faktisk at jeg stod ved siden av "gigant-bilen" 2.5 år gammel:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 2, 2008 Denne K70'n er det Håkon Aurlien i klubben som kjører Var der selv også, og tok vel ca. 1600 bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 2, 2008 Denne K70'n er det Håkon Aurlien i klubben som kjører Var der selv også, og tok vel ca. 1600 bilder da må du jammen meg legge ut noen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 2, 2008 da må du jammen meg legge ut noen! Jeg skal laste opp bilder i morgen, så da kan jeg legge ut link når det er klart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 3, 2008 Da har jeg fått lagt ut noen av bildene som ble tatt i helga bildene ligger her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 6, 2008 Så ut som ett kjempekult opplegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 7, 2008 Da har jeg fått lagt ut noen av bildene som ble tatt i helga bildene ligger her FANTASTISKE BILDER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...