Vestfold: Våler Hovedtreff 2008

Anbefalte innlegg

Da er det vel på "tide" å lage denne tråden, fint om folk sier ifra videre til de som ikke er så aktive på forumet..

 

Oppvarming på Peppes i Tønsberg Torsdag 18.30

 

Avgang mot våler bestemmes endelig på peppes, men det har vel vært snakk om fredag mellom 12-13, ser at stavanger lokallag kjører sånn at de paserer vestfold rundt denne tiden, skal vi prøve å linke oss opp mot dem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vore gisla løye du! : ja :

 

Vi burde satse på avreise fra Statoil Kopstad senest kl 12 slik at vi går klar av fredagsrushet inn OG ut av Oslo.

Hva med oppmøte kl 11 slik at man evt har tid til fylling av drivstoff på både bil og sjåfør/passasjer (samt hente veteranvogn :D)?

 

Man kan jo treffe eventuelle langtveisfarende på nordsiden av Oslo hvis tidskjemaet ikke passer helt? Shell Skedsmokorset blir nok muligens litt "trang", men hva med Shell Kløfta, der vi svinger av mot Kongsvinger (rv2)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi i Dag's garage er enige om å komme oss avgårde i 12 tia for å slippe køen igjennom Oslo som i fjor.

 

Kan desverre ikke stille på Peppes da jeg får nok en ny turbo i morra og må niskru for å få bilen klar til fredag : bh :

 

Blir å ta igjen den tapte utepilsen på Peppes når vi har annkommet Våler :full:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går utifra at ingen hos dere tar dere dagstur ditt på søndagen ?

 

isåfall skal jeg værtfall fra telemark. og en bil til tror jeg. Gi lyd om noen skal....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok dessverre ingen tur for meg grunnet førekortbeslag :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok dessverre ingen tur for meg grunnet førekortbeslag :(

 

 

Må du huske å legge ved SB-linken din også da, påsan... :P

 

 

 

 

:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan desverre ikke stille på peppes i kveld pga. jobb til 23.00 i kveld. : bh :

 

Stiller på kopstad kl 11.00 i morra. : vinke :

 

Hvis det blir noe endringer i avreisetidspunkt, så gi besked tlf:92453714

 

Hjelm : eek : , grillmat og øl er kjøpt inn. : rock :

 

"Sunblock" og litt mer øl skal handles inn i morgen. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klokka 11.00 høres jo bra ut, stiller inn intercomen på kanal 4 og møter opp! Detter meget mulig innom Peppes for litt juging!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.