#1 Skrevet Juni 1, 2008 http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3865227 Forteller samme problem. Hvor i heiteste kan jeg plassere bukken når jeg jekker opp bilen med garasjejekken, når det ikke er plass med siden av jekken? Gjelder både bak og foran. Har søkt masse på google uten å finne svar. Hvor setter dere bukken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2008 jekk i kanalen (jekkefeste) og sett bukken på forsterkningene mot overgangen til hjulbue husene. husker ikke helt åssen det ser ut under der, men det er iallefall mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2008 Får ikke plass... jekken tar for mye plass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2008 da får du bruke en annen jekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2008 Jepp... får vel kjøpe en litt mindre... synd det skal være sånn med bilen.. dårlig opplegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2008 Jepp... får vel kjøpe en litt mindre... synd det skal være sånn med bilen.. dårlig opplegg. Du kan jo kjøre bilen oppå noe. Det gjør jo at du slipper jekk Det gjør jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...