Anbefalte innlegg

Tenkte eg skulle kjøpe nye felger i morgen, men begynnte å tenke på innpress og bredde på felgen. Felgene er 8.5x18 et 30. Dekkene blir 225 40 18 tenkte eg. Dette er ikke noe som vil by på problemer sant? Tenkte og at eg skulle senke bilen 35mm. Bilen er en Passat 3bg 1.6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går veldig greit:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.. er det et 30 du har på 19" dine og eller? bør eg satse på smalere dekk en 225?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.. er det et 30 du har på 19" dine og eller? bør eg satse på smalere dekk en 225?

Eg har ET 40 (215/35 dekk)framme og ET 35 (235/35 dekk) bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører 8,5*18 et 40 og 9,5*18 et 40 på min passat. så det er bare å kaste på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da blir det 40 på meg og :) tryggest det med tanke på senk vel? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tryggeste er vel kanskje å gå for ET35 på den bilen. jeg ville spurt der jeg kommer om å få dem til å sette på en felg med et 40 foran og en med et 35 bak så du får se.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

30 og go senk foran kan bli ett lite problem hvis du ikke skal valse litt.. Ville heller gått for 35-40 foran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører 8,5*18 et 40 og 9,5*18 et 40 på min passat. så det er bare å kaste på.

 

Hmm, korleis får du til det? Eg har Et 35 på 9,5 felg bak, og måtte skjere vekk litt av innerskjermen for det tok inni.... Men er vel kanskje plass til Et 40. Gjort det samme du Arve?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 8,5x19 med 235/35 på min, ET 38. Senket 60 mm, går så det suser :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, korleis får du til det? Eg har Et 35 på 9,5 felg bak, og måtte skjere vekk litt av innerskjermen for det tok inni.... Men er vel kanskje plass til Et 40. Gjort det samme du Arve?

 

ET 40 går jo lengre inn enn ET 35 så det går fint det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET 40 går jo lengre inn enn ET 35 så det går fint det.

 

Ja,det var det som var problemet, den tok inni innerskjermen innover. Litt bak demperen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eneste innpresset de leverer felgen eg skal ha med er nok et30 og et 40.. blir 40.. gidder ikke valsing, blir for mye styr.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eneste innpresset de leverer felgen eg skal ha med er nok et30 og et 40.. blir 40.. gidder ikke valsing, blir for mye styr.. ;)

Med 35mm senking tviler eg sterkt på at det vil subbe med ET 30, men eg hadde også gått for ET 40:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere som har litt peiling på passat. Hvordan blir desse bilene å kjøre med coilovers. uffatelig jævlig stivt eller?

Tenner litt på tanken med å kunne justere høyden, men orker ikke at det skal vere så stivt.

Er jo ikke akkurat noen racer eg har, med 1.6l motor :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere som har litt peiling på passat. Hvordan blir desse bilene å kjøre med coilovers. uffatelig jævlig stivt eller?

Tenner litt på tanken med å kunne justere høyden, men orker ikke at det skal vere så stivt.

Er jo ikke akkurat noen racer eg har, med 1.6l motor :P

Eg har KW Var.2 som er heilt topp! Det har bra lengde justering og trykkjustering. På det mykeste er den ikkje like myk som originalt (men det skal det ikkje vere heller:)) og på det hardeste er den ganske stiv. Det som er noko leit er prisen, er jo ikkje akuratt billigt med KW.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei sant nok det.. eg tenkte eg bare skulle ha coilovers fremme.

Vet supersport og vmaxx har slike kitt.. koster vel rundt 4000.

De senker vel 35mm bak og valgfritt fremme. Vet ikke om demperen bak er justerbar på trykk på desse kittene...

 

Men viss eg senker bilen 35mm rundt hele med h&r sitt kitt vil det bli hardere en coilovers stilt inn på det mykeste??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

med 20" uten senk,hva bør innpresset framme være da??har et 40 nå,og fikk problemer fremme.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

med 20" uten senk,hva bør innpresset framme være da??har et 40 nå,og fikk problemer fremme.....

 

Hvilke problemer er det snakk om?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.