Rele nr 53 i sikringsboks til Golf 1???

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva rele nr 53 i sikringsboks til Golf 1 GTI er til???

Starter bilen så står dette rele å slår ut og inn hele tiden: mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en mistanke om at dette relet kan være til pusseren på bakruta, da jeg ikke har det.

Hmmm noen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg ikke noen bil med GTI-teknikk "på gården" for tida, men jeg regner med at du da snakker om et rele som sitter på et "utbygg" over sikringsboksen, ettersom det bare er 12 releplasser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg ikke noen bil med GTI-teknikk "på gården" for tida, men jeg regner med at du da snakker om et rele som sitter på et "utbygg" over sikringsboksen, ettersom det bare er 12 releplasser.

Men det har jeg:o

Skrev dette da jeg var på verksted.

Sitter i selve sikringsboksen, men det er skrevet 53 på selve rele.

Men har funnet ut at det er til bakpusseren så det blir kasta ut:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det har jeg:o

Skrev dette da jeg var på verksted.

Sitter i selve sikringsboksen, men det er skrevet 53 på selve rele.

Men har funnet ut at det er til bakpusseren så det blir kasta ut:)

Oha, da så. Det er dårlig med Haynes-bok i heimen, så jeg tok en tur ut på gårdsplassen og titta i vinterbilen går (Golf C med stusselig 1,5, men med lik sikringsboks som i bilen din) og fant ikke noe rele med 53-merke (og som forventa ikke fler enn 12 releplasser). I grunnen logisk, ettersom viskermekanismen ble cleana bort i fjor vinter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en Haynes bok et sted jeg, men det var å finne den da: klø :

Må nok finne den snart, dårlig med chok på bilen så den er ikke noe spesielt god når den er kald.

Kunne k-jetronik ut og inn får men det er en stund siden:o

Er fjernet pusseren bak her å, så det ligger sikkert noen ledninger til gods som gjør at det slår ut og inn hele tiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min 78mod 1,5 så ligger dette å slår inn og ut også...:S

Då er det vindusviskerne fremme, varmeapparat, varmetråder i bakruten, og blinklysene som streiker...men jeg har jo totalt bare tre relèer i hele sikringsboksen, går utifra at du har flere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min 78mod 1,5 så ligger dette å slår inn og ut også...:S

Då er det vindusviskerne fremme, varmeapparat, varmetråder i bakruten, og blinklysene som streiker...men jeg har jo totalt bare tre relèer i hele sikringsboksen, går utifra at du har flere?

Er bare til pusseren bak har jeg funnet ut.

Har noen flere reler ja:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.