#1 Skrevet Juni 1, 2008 Som topic sier... Hvilket verktøy brukes før å heve/senke bilen? Å vet noen hvor mye settet senker når det står på "0" ? Takker for svar =) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2008 Følger med egen nøkkel man bruker for å justere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2008 Følger med egen nøkkel man bruker for å justere. Typisk at dette sto på bilen når jeg kjøpte denne å at jeg ikke fikk med noen nøkkel Takk for svar. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2008 Du skal ha 2stk nøkler med settet,en nøkkel til justeringsmutteren og en nøkkel til låsemutteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2008 ingen anelse på hvordan det ser ut på FK sine sett, men antar at man bruker hakenøkel for å justere? jeg kjøpte ihvertfall min på biltema=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2008 ALDRI bruk nøkkelen til å stramme mutteren, den er KUN der for at den skal løsne. Kan få tatt opp nøkler fra FK om du mangler, men det kan som Tom Henning sier her være mulig at de som Biltema har også passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 1, 2008 denne her fungerer fint på mitt supersport understelle!=) http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=84666 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 2, 2008 Du skal ha 2stk nøkler med settet,en nøkkel til justeringsmutteren og en nøkkel til låsemutteren. Skulle nok hatt 2 sånne jah, men fikk det ikke med bilen ingen anelse på hvordan det ser ut på FK sine sett, men antar at man bruker hakenøkel for å justere? jeg kjøpte ihvertfall min på biltema=) Ah, Synd at ikke biltema er i nerheten da jeg trenger dette nå ;p. Men takk for tipset ALDRI bruk nøkkelen til å stramme mutteren, den er KUN der for at den skal løsne. Okey, takk for tipset Kan få tatt opp nøkler fra FK om du mangler, men det kan som Tom Henning sier her være mulig at de som Biltema har også passer. VIl jo helst ha orginalt da...Hva tar du for dette? denne her fungerer fint på mitt supersport understelle!=)http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=84666 Ok, Takk for tipset Takker for alle svarene =) Mvh Børge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 2, 2008 VIl jo helst ha orginalt da...Hva tar du for dette? Mvh Børge En hundrelapp pr.stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 2, 2008 En hundrelapp pr.stk. Fort gjort...Da kan jo bare fikse dette så kan du sende meg pm med info Takk for rask svar =) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 2, 2008 Fort gjort...Da kan jo bare fikse dette så kan du sende meg pm med info Takk for rask svar =) Mvh Setter det opp på neste bestilling, 1 eller 2 nøkler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 2, 2008 Du skal ha 2stk nøkler med settet,en nøkkel til justeringsmutteren og en nøkkel til låsemutteren. Setter det opp på neste bestilling, 1 eller 2 nøkler? Som Tom sier så blir det det vel 2 stk, så har jeg det jeg trenger =) Når går neste bestilling? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 2, 2008 Som Tom sier så blir det det vel 2 stk, så har jeg det jeg trenger =) Når går neste bestilling? Mvh Den går 11. juni. Om du trenger noe annet, lamper etc så si ifra. Fristen går ut klokka 24 10. juni. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 2, 2008 Den går 11. juni. Om du trenger noe annet, lamper etc så si ifra. Fristen går ut klokka 24 10. juni. Okey =) Har du en side dær jeg kan se på utvalget du snakker om eller? =) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 2, 2008 Okey =) Har du en side dær jeg kan se på utvalget du snakker om eller? =) Mvh http://www.fk-automotive.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...